Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble veldig "bratt" i går/natt. Sov til halv fem i ettermiddag. Er veldig rufsete i kantene i dag, og kjærringa vil ha meg med til ei venninne for å legge gulv...

Skrevet
Håhå, fant nummer og adresse til han som svindla meg for framskjermer, og til morra hans..

Ringe morra å fortelle henne hva sønnen driver på med kanskje?

Har ikke stussa ett minutt en gang!

Skrevet
Gjør det ;) en som gjorde det på meg når jeg ikke hadde sendt etter 5 dager siden jeg jobba feeett mye :P

Hehe, jeg som gjorde det... ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet
Gjør det ;) en som gjorde det på meg når jeg ikke hadde sendt etter 5 dager siden jeg jobba feeett mye :P

Hehe, jeg som gjorde det... ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Stemmer det :lol::mrgreen:

Var ikke meninga det skulle bli sånn så jeg gjorde ordentlig opp for meg :D

Skrevet

Holdt på litt i kveld og satt e28'n i vintermodus... tilpassa sånn ekstralysfeste som man putter bak skiltet, montert på lys, kobla opp el-nett, feilsøkt i el-nettet og luka ut 2 feil... kjørte meg til en helt helt mørk liten slette... skrudde på ekstralysa.. trodde først at de ikke funka, men viste seg at de faktisk lyste..

Tror jeg får stikke på tema å kjøpe meg noen større lyskastere og dytte litt sterkere pærer i de.. :P

Skrevet

på e36 325, er mellomakslingen lik den på 320? m50 motorer begge om det spiller noe inn. Eller e34 525/520? Passer det omhverandre på coupe fra sedan?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...