wicky124 Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 hvor skaffer jeg sånt??? Dette forenkler dagen min betraktelig Men blir det like hardt som med sparkel?
Dirty Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 hvor skaffer jeg sånt??? Dette forenkler dagen min betraktelig Men blir det like hardt som med sparkel? Det blir ikke som sparkel men 100 ganger så lett å jobbe med Selges på alle byggevarebutikker
wicky124 Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Men om det bare blir sånn.. "tett" men ikke hardt så er man jo like langt?
VegarVS Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Men om det bare blir sånn.. "tett" men ikke hardt så er man jo like langt? hvorfor det? skal du lage nye hull?
wicky124 Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 nei men vi skal gi fra oss leiligheten og flytte, så er greit at det ser ok ut...
Hawkon88 Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Det er nok hips om haps med sparkel vil jeg tro.. Ingenting å henge nye skruer i. for å si det sånn.. Uansett, så skal du ganske nærme for å se merkene dersom du treffer med rett farge.. Er fargen rett, så skal den egentlige forsjellen være knapt en strukturforandring.
wicky124 Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Vi flytter ut som sagt, så er ett fett om de kan sette nye skruer der eller ikke... Men da anbefaler dere at jeg bare bruker akryl og tetter igjen hullene, uten å måtte male over...?
Dirty Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Vi flytter ut som sagt, så er ett fett om de kan sette nye skruer der eller ikke... Men da anbefaler dere at jeg bare bruker akryl og tetter igjen hullene, uten å måtte male over...? Du må male, garantert ikke helt samme nyanse
wicky124 Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 i hate this shit....ble jo gira over at det bare var å smøre over og ferdig... men neida..du måtte ødelegge det lille håpet jeg hadde
316 Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 hvor skaffer jeg sånt??? Dette forenkler dagen min betraktelig Men blir det like hardt som med sparkel? Har et par tuber her! Husk at du må ha sånn som du setter tuba i når du skal klemme det ut også, husker ikke hva det heter akkurat nå... Ellers er det bare å fylle hele hølet med akryl og smøre det utover på toppen sånn at det ser bra ut etterpå.
Robkill Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 hvor skaffer jeg sånt??? Dette forenkler dagen min betraktelig Men blir det like hardt som med sparkel? Har et par tuber her! Husk at du må ha sånn som du setter tuba i når du skal klemme det ut også, husker ikke hva det heter akkurat nå... Ellers er det bare å fylle hele hølet med akryl og smøre det utover på toppen sånn at det ser bra ut etterpå. Fugepistol?
wicky124 Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 hvor skaffer jeg sånt??? Dette forenkler dagen min betraktelig Men blir det like hardt som med sparkel? Har et par tuber her! Husk at du må ha sånn som du setter tuba i når du skal klemme det ut også, husker ikke hva det heter akkurat nå... Ellers er det bare å fylle hele hølet med akryl og smøre det utover på toppen sånn at det ser bra ut etterpå. Så hvorfor kommer ikke du bort og fikser dette? Ja fugepistol.. må vel skaffe meg det..hmm...
316 Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Er hjemme nå... Har tettet mange høl i leiligheten etter jeg flyttet inn! Fugepistol ja, selvfølgelig...
Dirty Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Akryl er helt hvit så om du har annen nyanse på veggen din. så ser det jo helt amøbe ut
Anbefalte innlegg