Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er nok hips om haps med sparkel vil jeg tro.. Ingenting å henge nye skruer i. for å si det sånn.. Uansett, så skal du ganske nærme for å se merkene dersom du treffer med rett farge.. Er fargen rett, så skal den egentlige forsjellen være knapt en strukturforandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flytter ut som sagt, så er ett fett om de kan sette nye skruer der eller ikke... Men da anbefaler dere at jeg bare bruker akryl og tetter igjen hullene, uten å måtte male over...?

Du må male, garantert ikke helt samme nyanse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor skaffer jeg sånt??? Dette forenkler dagen min betraktelig :P Men blir det like hardt som med sparkel?

Har et par tuber her! :wink: Husk at du må ha sånn som du setter tuba i når du skal klemme det ut også, husker ikke hva det heter akkurat nå... Ellers er det bare å fylle hele hølet med akryl og smøre det utover på toppen sånn at det ser bra ut etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor skaffer jeg sånt??? Dette forenkler dagen min betraktelig :P Men blir det like hardt som med sparkel?

Har et par tuber her! :wink: Husk at du må ha sånn som du setter tuba i når du skal klemme det ut også, husker ikke hva det heter akkurat nå... Ellers er det bare å fylle hele hølet med akryl og smøre det utover på toppen sånn at det ser bra ut etterpå.

Fugepistol? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor skaffer jeg sånt??? Dette forenkler dagen min betraktelig :P Men blir det like hardt som med sparkel?

Har et par tuber her! :wink: Husk at du må ha sånn som du setter tuba i når du skal klemme det ut også, husker ikke hva det heter akkurat nå... Ellers er det bare å fylle hele hølet med akryl og smøre det utover på toppen sånn at det ser bra ut etterpå.

Så hvorfor kommer ikke du bort og fikser dette? :P

Ja fugepistol.. må vel skaffe meg det..hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...