Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Når det gjelder Expert, så handler jeg aldri hos den lokale forretningen likevel. Betjeningen der er komplett udugelig og det har de bestandig vært. De to som styrer der er ikke kjent på folkemunne som Pompel og Pilt for ingenting :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haff... skulle ha jobba i dag men hangover'n sier nei! Er et hardt liv.

Edit: Dette var en smule spesielt synes jeg. Er kanskje noen nordlendinger her som deler irritasjonen?

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10056854

Hehe.. Æ e nordlending, men om æ deler denne irritasjonen blir litt vanskelig siden æ bor i Skien og har tilbudene tilgjengelige. Kjenner han som startet opprøret på FB, hadde innlegg opp og ned på hele FB i går.

Hehe, jeg hadde nok reagert på akkurat samme måte. Sør eller nord, norge er norge! Men det er vel butikken som takker nei, så de må vel bare ta ansvar, ikke expert sådan! Itte vet je ama.

Etter X antall år i handelsbransjen er jeg drita lei hele dritten som har med salg å gjøre. Før så hadde vi bare januarsalg og brukte hele romjula til å forberede det, og nå er det faen meg blitt romjulssalg i tillegg. Helvetes mye varer inn, eksponering og plakatering (og rakettsalg for noen). Hele jula, romjula og januar dreier seg nå om salg/profitt. Faen ikkje en eneste fridag i jula snart... Jeg begynner å hate jula intenst snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser på the walking dead nå,

han ene kappa av seg hånda med en baufil for å komme seg ut av noen håndjern som han var hengt fast i en metallstang med.

hadde det ikke vært lurere å kappe håndjernet eller metallstanga?

Avkutta hånd har en betydning i siste sesong som er vist på tv.. :)

Da er jeg offisielt klar for å få meg unge..alt på handlelista er handlet og klart.. fikk til og med kjøpt meg en billig tv til soverommet idag.. vasket bilen rakk jeg også..effektive torsdager er artige :P

Nå er det litt middag, avatar på tv også sove...jobb 08 imorgen frister igrunn ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen i helvete! Har vært på en særdeles rå konsert. "An evening with Pink Floyd"... 11 lokalmusikere har trommet seg sammen... Dvs.. Fullt ansemble.. Gitarer, trommer, synth, sax, percussion, kordamer osv... Bøyer meg i akkordene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når venter dere smått da, Wicky? Kjekt at alt er på stell til den lille kommer da.. Slipper man å stresse rundt når den faktisk har ankommet :)

Lokale musikere kan få til litt av vært, Fish! Alltid morsomt med slike konserter der du faktisk får følelse av at de gjennomfører og liker det du hører. Vi har enkelte sjeler her ute i havgapet som samler seg en gang i blant for å spille det de liker best....og jaggu kan det være en fryd for øret det de sauser sammen som såkalte "amatører" :)

Selv har jeg vært på livet i kveld, med et band som mye godt spiller Stones etc.. Men det ble utrivelig hele greia.. Lydnivået var så høyt, at når de spilte måtte du inntil øret til sidemannen og rope om man skulle utføre en samtale.. Så da ble det taxi hjem i stedet for.. Satser på mindre lyd i morgen, og heller få snakket litt med gamle kjente og folk som er hjemme på juleferie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner til denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38994560

Andre gang jeg ser den for salg, første gang på lillejulaften da ringte jeg på den bare timer etter den ble lagt ut med fikk beskjed om at den var solgt...

Mener og huske det sto 128 000km eller noe sånt også.... Snusk/styr unna?

Det var den jeg også hadde lyst på :s men sist den låg ute å hadde den ikke gått lenger enn 128 ja :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når venter dere smått da, Wicky? Kjekt at alt er på stell til den lille kommer da.. Slipper man å stresse rundt når den faktisk har ankommet :)

Venter baby i slutten av februar så er greit å ha alt klart incase den bestemmer seg for å ankomme noe tidligere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner til denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38994560

Andre gang jeg ser den for salg, første gang på lillejulaften da ringte jeg på den bare timer etter den ble lagt ut med fikk beskjed om at den var solgt...

Mener og huske det sto 128 000km eller noe sånt også.... Snusk/styr unna?

Det var den jeg også hadde lyst på :s men sist den låg ute å hadde den ikke gått lenger enn 128 ja :s

Før julaften mener jeg å huske at den lå ute med 200 000km MEN til 20 000, men er ikke 100% er 95% sikker =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...