Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Sitter å lager finn annonse til bilen min. Gjør rett og slett vondt i magen. Er jo bokstaveigtalt på samme nivå som et kjærlighetsbrudd. Tøffe saker å selge førstebilen sin altså :cry:

Jeg er suspandert fra finn...

Hvorfor? :P

Fordi de ville ikke godkjenne annonsen min om tomt ønskes. Så jeg prøvde 19 ganger å godkjenne den i løpet av dagen.

Grunnen deres er at det er ingen passende kategori for den annonsen. Men jeg har betalt for den so i wil claim my right! Fuckers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de ville ikke godkjenne annonsen min om tomt ønskes. Så jeg prøvde 19 ganger å godkjenne den i løpet av dagen.

Grunnen deres er at det er ingen passende kategori for den annonsen. Men jeg har betalt for den so i wil claim my right! Fuckers.

Merkelig at det ikke skal gå :P

Min bil rister i rattet ved hastigheter rundt 70+ km/t, og også ved nedbremsing.

Hva kan feilen være?

Sikkert kast i skivene mtp. risting ved bremsing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de ville ikke godkjenne annonsen min om tomt ønskes. Så jeg prøvde 19 ganger å godkjenne den i løpet av dagen.

Grunnen deres er at det er ingen passende kategori for den annonsen. Men jeg har betalt for den so i wil claim my right! Fuckers.

Merkelig at det ikke skal gå :P

Min bil rister i rattet ved hastigheter rundt 70+ km/t, og også ved nedbremsing.

Hva kan feilen være?

Sikkert kast i skivene mtp. risting ved bremsing :)

Hmm, kan det bare komme sånn plutselig? :P Kjører ikke bilen så veldig ofte..

Tenkte det kanskje kunne være ubalanserte hjul? Mener at ristingen kom når jeg la om til vinterhjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de ville ikke godkjenne annonsen min om tomt ønskes. Så jeg prøvde 19 ganger å godkjenne den i løpet av dagen.

Grunnen deres er at det er ingen passende kategori for den annonsen. Men jeg har betalt for den so i wil claim my right! Fuckers.

Merkelig at det ikke skal gå :P

Min bil rister i rattet ved hastigheter rundt 70+ km/t, og også ved nedbremsing.

Hva kan feilen være?

Sikkert kast i skivene mtp. risting ved bremsing :)

Hmm, kan det bare komme sånn plutselig? :P Kjører ikke bilen så veldig ofte..

Tenkte det kanskje kunne være ubalanserte hjul? Mener at ristingen kom når jeg la om til vinterhjul.

99% sikkert ubalanserte hjul. Hadde det vært bremsene hadde du bare merket det når du bremset, det samme gjelder forsåvidt casterstag. Er ikke mye som kan gjøre at bilen rister når du bare kjører rett fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...