hermanoo90 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Gratulerer Sofakingfresh! Wicky Du er mann, men syntes å høre at du skrudde hyller her om dagen, FØR du fikk lov å hente bilen du kjøpte, som du endte opp å gjøre seint på kvelden!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Noen tips til noen gode filmer ? Django Unchained, Skrevet og regissert av selveste Quentin Tarantion! (mannen bak blant annet pulp fiction) Skuespillere som: Leonardo DiCaprio Samuel L Jackson Christoph Waltz Jamie Foxx ++++ 8.8 på IMDB hvis jeg ikke husker feil og en oskar favoritt. Beste filmen jeg har sett på lenge, anbefaler ALLE å se den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Tone.. <3<3<3 bimmersrapet? Eller kanskje full hva skjer kjexx! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Noen tips til noen gode filmer ? Django Unchained, Skrevet og regissert av selveste Quentin Tarantion! (mannen bak blant annet pulp fiction) Skuespillere som: Leonardo DiCaprio Samuel L Jackson Christoph Waltz Jamie Foxx ++++ 8.8 på IMDB hvis jeg ikke husker feil og en oskar favoritt. Beste filmen jeg har sett på lenge, anbefaler ALLE å se den Er den komt ut a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Tone.. <3<3<3 bimmersrapet? Eller kanskje full hva skjer kjexx! Har sett på Tone på tv'n og ho er fææn meg nice.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Noen tips til noen gode filmer ? Django Unchained, Skrevet og regissert av selveste Quentin Tarantion! (mannen bak blant annet pulp fiction) Skuespillere som: Leonardo DiCaprio Samuel L Jackson Christoph Waltz Jamie Foxx ++++ 8.8 på IMDB hvis jeg ikke husker feil og en oskar favoritt. Beste filmen jeg har sett på lenge, anbefaler ALLE å se den Er den komt ut a? ligger på pirate bay og lignende nettsteder, kvaliteten var god også! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Tone.. <3<3<3 bimmersrapet? Eller kanskje full hva skjer kjexx! Har sett på Tone på tv'n og ho er fææn meg nice.. oh yes... she is !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Har alltid vært betatt av tone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Har alltid vært betatt av tone. hun sitter her, hun sa takk for komplimentet! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 You wish Hun er alftor digg ja.. Trodde det var kun TS versjoner ute av den filmen, men er jo DVD kvalitet jo Btw, noen som har peiling om det går an å få godkjent 20" felger i vognkort på E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Så akkurat Jack Reacher, nye Tom Cruise filmen på kino. Overraskende bra! anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 You wish Hun er alftor digg ja.. Trodde det var kun TS versjoner ute av den filmen, men er jo DVD kvalitet jo Btw, noen som har peiling om det går an å få godkjent 20" felger i vognkort på E39? Jupp, DVD kvalitet ute <3 haha ja i know ..... 20 tommere på e39 hmm.... hvorfor vil du ha så stort, holder ikke 19? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Nææ, syns BBS LM i 20" er så rått, og har så lyst på det Pingu her på forumet hadde jo det på M5'en sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Hva skjer med M5 felgene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Nææ, syns BBS LM i 20" er så rått, og har så lyst på det Pingu her på forumet hadde jo det på M5'en sin. [ Bilde ] [ Bilde ] strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg