Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva skjer med M5 felgene da? :P

Ligger til salgs her på bimmers :P Måtte prøvemontere dem på bilen, og det ser jo ganske bra ut det og, men felgene er desverre kantkjørt og har en liten bulk i ene felgen.

Også frister det med LM, fordi jeg syns det ser så rått ut :P

Hva syns dere? :D

Ser ganske strøkent ut ja 8)

Skrevet
Mye kan man få for 4stk, 2år gamle 16" standard kjedelige BMW org felger?

Ikke godt å si, hør med forhandler hvor mye de tar, evt titt på finn og se om noe lignende ligger ute for salg =)

Skrevet
Mye kan man få for 4stk, 2år gamle 16" standard kjedelige BMW org felger?

Ikke godt å si, hør med forhandler hvor mye de tar, evt titt på finn og se om noe lignende ligger ute for salg =)

Så på schmiedmann for tilsvarende. 3200,- Da kan jeg kanskje få 2-2500,- Tror ikke de er så lettsolgt :P

Skrevet
waqas har du handlet 5er?

Er det skikkelig bil eller bruks\vinterbil ?

bilder?

Bolern har handlet seg E39 for 10k Litt skader men virker ganske grei er 98 528ia

Bitch jeg boler ikke! Jeg er naturlig svær <3 meg <3

Skrevet
Gratulerer Sofakingfresh!

Wicky Du er mann, men syntes å høre at du skrudde hyller her om dagen, FØR du fikk lov å hente bilen du kjøpte, som du endte opp å gjøre seint på kvelden!! :mrgreen::lol:

jeg er mann med dame..og du er...afrikaner og singel? jaja kos deg med golf du!! Og jeg skrudde hyller FRIVILLIG!!!

Skrevet
Gratulerer Sofakingfresh!

Wicky Du er mann, men syntes å høre at du skrudde hyller her om dagen, FØR du fikk lov å hente bilen du kjøpte, som du endte opp å gjøre seint på kvelden!! :mrgreen::lol:

jeg er mann med dame..og du er...afrikaner og singel? jaja kos deg med golf du!! Og jeg skrudde hyller FRIVILLIG!!!

helt frivillig ja! :lol::lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...