Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

En situasjon Kjexx fort kan havne i... :lol:

:lol: Huff.. den dagen en dame bestemmer over meg og mine biler da...........

Ikke glem at damene sitter med trumfkortet mellom beina. Stenger dem døra... Ja, resten kan tenke selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En situasjon Kjexx fort kan havne i... :lol:

:lol: Huff.. den dagen en dame bestemmer over meg og mine biler da...........

Ikke glem at damene sitter med trumfkortet mellom beina. Stenger dem døra... Ja, resten kan tenke selv..

#-o sant... hmmm hva skal man gjøre da? Dere som er rutinerte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, må svare kona vettu. :)

Synes det er bedritent med så mange ombygde m5/m3 på markedet. No fence til de som har det, men for meg når de ikke helt opp til originale selv om de prises i samme klasse.. Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Huff.. den dagen en dame bestemmer over meg og mine biler da...........

Ikke glem at damene sitter med trumfkortet mellom beina. Stenger dem døra... Ja, resten kan tenke selv..

#-o sant... hmmm hva skal man gjøre da? Dere som er rutinerte?

Da er det bare å ta på seg tøflene, holde caps'en i hånda å si: -unnskyld kjære, jeg skal gjøre som du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, må svare kona vettu. :)

Synes det er bedritent med så mange ombygde m5/m3 på markedet. No fence til de som har det, men for meg når de ikke helt opp til originale selv om de prises i samme klasse.. Hva syns dere?

Generelt sett: Hvis en Original M5 koster 300 000kr med si... 120 000km

Så synes jeg en Uoriginal med samme tilstand og KM burde koste ca 230-250 000.

Original og Uoriginal er ikke likt, MEN så er det litt likt likevell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Huff.. den dagen en dame bestemmer over meg og mine biler da...........

Ikke glem at damene sitter med trumfkortet mellom beina. Stenger dem døra... Ja, resten kan tenke selv..

#-o sant... hmmm hva skal man gjøre da? Dere som er rutinerte?

Da er det bare å ta på seg tøflene, holde caps'en i hånda å si: -unnskyld kjære, jeg skal gjøre som du vil.

Så hvis din dame hadde sagt: Fish... du må kvitte deg med 1 serien, vi må ha en STV, og det kan ikke være bmw, da fortsetter du bare med den bilgalskapen din. Hva gjør du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sett: Hvis en Original M5 koster 300 000kr med si... 120 000km

Så synes jeg en Uoriginal med samme tilstand og KM burde koste ca 230-250 000.

Original og Uoriginal er ikke likt, MEN så er det litt likt likevell.

Sier meg enig i denne. Det er jo et enkelt faktum at ingen her hadde merket forskjell dersom de hadde fått testet 2 M-biler hvor den ene har vært ombygget (proffesjonelt ombygget, vel og merke).

Man får derimot ikke det samlerobjektet (dersom dagen M-biler kan kalles det?) som man får ved å kjøpe en original bil. Ergo den prisforskjellen Hermanoo nevner.

Skulle jeg kjøpt en klassiker (da de var håndbygde), hadde originaliteten vært viktigere for meg. Ellers er det ikke å legge under en stol at jeg blir straks mere begeistret når det har kommet en original E39 M5 på finn.no, versus en uoriginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sett: Hvis en Original M5 koster 300 000kr med si... 120 000km

Så synes jeg en Uoriginal med samme tilstand og KM burde koste ca 230-250 000.

Original og Uoriginal er ikke likt, MEN så er det litt likt likevell.

Sier meg enig i denne. Det er jo et enkelt faktum at ingen her hadde merket forskjell dersom de hadde fått testet 2 M-biler hvor den ene har vært ombygget (proffesjonelt ombygget, vel og merke).

Man får derimot ikke det samlerobjektet (dersom dagen M-biler kan kalles det?) som man får ved å kjøpe en original bil. Ergo den prisforskjellen Hermanoo nevner.

Skulle jeg kjøpt en klassiker (da de var håndbygde), hadde originaliteten vært viktigere for meg. Ellers er det ikke å legge under en stol at jeg blir straks mere begeistret når det har kommet en original E39 M5 på finn.no, versus en uoriginal.

Bra skrevet, helt enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ombygde

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39684450

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39678021

Fine biler altså..

Altså, er ingen kvinne som kan bestemme over hva jeg gjør i den sammenheng. Da får ho finne seg i det eller rykke på dør. :) Har per nå 4 biler.

Min kone finner seg i det jeg gjør. Noe som er fint. :)

Heldig du er da, må finne en slik en! Hvor fant du din? hahahahha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#-o sant... hmmm hva skal man gjøre da? Dere som er rutinerte?

Da er det bare å ta på seg tøflene, holde caps'en i hånda å si: -unnskyld kjære, jeg skal gjøre som du vil.

Så hvis din dame hadde sagt: Fish... du må kvitte deg med 1 serien, vi må ha en STV, og det kan ikke være bmw, da fortsetter du bare med den bilgalskapen din. Hva gjør du da?

Hehe.. Jeg har valgt riktig dame da.. Hu hater STV, og er like bilinterressert som meg. :-) Var ikke lett å finne felger når hu hadde ett ord med i laget. Jeg ville gå for en rimeligere concave felg, men den likte hun ikke. Hu ville ha "litt" bling (chrome), så da dobblet vi prisen og havnet på Vertini Magic Concave. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#-o sant... hmmm hva skal man gjøre da? Dere som er rutinerte?

Da er det bare å ta på seg tøflene, holde caps'en i hånda å si: -unnskyld kjære, jeg skal gjøre som du vil.

Så hvis din dame hadde sagt: Fish... du må kvitte deg med 1 serien, vi må ha en STV, og det kan ikke være bmw, da fortsetter du bare med den bilgalskapen din. Hva gjør du da?

Hehe.. Jeg har valgt riktig dame da.. Hu hater STV, og er like bilinterressert som meg. :-) Var ikke lett å finne felger når hu hadde ett ord med i laget. Jeg ville gå for en rimeligere concave felg, men den likte hun ikke. Hu ville ha "litt" bling (chrome), så da dobblet vi prisen og havnet på Vertini Magic Concave. :-)

Du også? hmm... må finne meg en slik en jeg og :P!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...