Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

En kollega har et merkelig problem med en Mercedes Benz E200 fra 1999. Av og til når han starter bilen, og den er kald, så virker det som girkassa går i nødmodus. Han får ikke bilen over 40 km/t. Kjører han 5-600 meter med problemet, så begynner bilen å riste noe jævlig. På meg virker det som den går på 3 sylindre, eller 2,5... Det kan skje at bilen går ordentlig da, ellers må han gjøre det samme flere ganger.

For å "kvitte seg" med problemet, må han starte bilen på nytt. Peiling på hva det kan være for noe? Han hadde fått tips om LMM, men kan det stemme eller er det noen andre logiske forklaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig :)

Vi har to boblebad i huset vårt i Pakistan, det er digg. Tenkte å montere TV-system der :)

Jeg har tre. En i 1etg en i 2etg og en i hagen. :) Det er lagt opp til tv på badet i 1etg. Er faktisk større en det ser ut. :) Meget nice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega har et merkelig problem med en Mercedes Benz E200 fra 1999. Av og til når han starter bilen, og den er kald, så virker det som girkassa går i nødmodus. Han får ikke bilen over 40 km/t. Kjører han 5-600 meter med problemet, så begynner bilen å riste noe jævlig. På meg virker det som den går på 3 sylindre, eller 2,5... Det kan skje at bilen går ordentlig da, ellers må han gjøre det samme flere ganger.

For å "kvitte seg" med problemet, må han starte bilen på nytt. Peiling på hva det kan være for noe? Han hadde fått tips om LMM, men kan det stemme eller er det noen andre logiske forklaringer?

Tennplugga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kollega har et merkelig problem med en Mercedes Benz E200 fra 1999. Av og til når han starter bilen, og den er kald, så virker det som girkassa går i nødmodus. Han får ikke bilen over 40 km/t. Kjører han 5-600 meter med problemet, så begynner bilen å riste noe jævlig. På meg virker det som den går på 3 sylindre, eller 2,5... Det kan skje at bilen går ordentlig da, ellers må han gjøre det samme flere ganger.

For å "kvitte seg" med problemet, må han starte bilen på nytt. Peiling på hva det kan være for noe? Han hadde fått tips om LMM, men kan det stemme eller er det noen andre logiske forklaringer?

Ligger nok en feilmld igirkassa.... slett feilmld så skal det gå bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står Alpinweiss II på dempertårnet mitt. Vil det si Alpinweiss 218?

Njaaa husker ikke koden, men den står jo også på samme merke. Finnes vel tre alpinhvit. Hvilken som er 218 husker jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...