Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fristen for vraking går ut idag = man kan gjøre mange gode kupp hos bilopphuggerne i området da veldig mange kaster biler de kan få mye mer for ved rent salg men de gidder ikke styre med det... Har kjøpt mange "huggebiler" før de blir hugget og tjent gode penger på dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når han skal bytte bleie unner han seg en liten tur innom bimmers, haha skjønnnerrrr :)

EDIT: Forresten gratulerer med bebbis wicky! Troor jeg likte bilde på face :P

hehe blei mange likes på det bildet... så du har sikkert liket :P

Ja må vel opp par ganger på natten, selv om fruen tar seg av "alt"! Utrolig hvor flink hun har vært i morsrollen! Overrasket! Nei inatt var jeg oppe fordi jeg skulle rydde etc hjemme... har sikkert glemt noe.. som vanlig... haha :P

Og nei har ikke bytta no bleier... Tok av en bæsjebleie på sykehuset..og satte på en ren igår..det er min erfaring med bleier.. Og noe mer erfaring får jeg heller ikke.. :lol:

Haha, nett så jeg sku sagt det selv.. Ungen våkner en gang om natten, da blir det en tur innom face og bimmers :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlig?! hei rooo ned a!! har bytta to ganger! (egentlig ikke men jeg liker å mene det!)... men bleieskift er ikke helt min greie.. kan skifte klær på ungen...mate med flaske.. rape henne... leke med hu..plage henne... ta rare bilder av hu... men bleier får kona ta seg av.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlig?! hei rooo ned a!! har bytta to ganger! (egentlig ikke men jeg liker å mene det!)... men bleieskift er ikke helt min greie.. kan skifte klær på ungen...mate med flaske.. rape henne... leke med hu..plage henne... ta rare bilder av hu... men bleier får kona ta seg av.. :P

hehe.. har faktisk bytta masse bleier allerede.. og det er dama som er på sykehuset med han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...