BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 71 grader Nord driver å filmer rett borti gata her, litt kult i grunn Møtte det britiske 71 grader nord i slutten mars i Kilpisjärvi. De hadde da kommet fra Tamokdalen og videre inn mot Sverige før de kom inn til Finland hvor jeg møtte de. Da skulle de kjøre scooter videre mot nord-øst for å komme til Kautokeino området. Stoppa å prata med en i crewet som var veldig fascinert av snøscootern min og hjelmkameraet.
Clerion Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Kjenner en fyr som lager slikt noe, akkurat som du vil ha det. Styggbillig. Eneste du må offre er 3 timer av din tid for å høre på preik om verktøy, nm, rpm, hva slags materiale alle skruene i driller er laget av etc.....
316 Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Fuck ass... Måtte vente en time på tog på Gardermoen, nå må jeg vente en time på Hamar på bussen videre. Artig at det er så bra samarbeid mellom tog og buss. Bussen går 5 min før toget kommer inn.
Jordfræsar Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Skal jeg komme neom så du kan få sitte litt på fanget til'n far?
316 Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Hjelper nok ikke å sitte på fanget, er såpass deppa at det må mer til Skulle egentlig på veteranbiltreff med 02n i dag og. Men næææh!!!
Anbefalte innlegg