Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahaha...

-To finnmarkinga e ute på isfiske en dag. Etter å ha sotte stille ei stund sier han Oluf Anders til han Johan Mikkel: "Æ trur æ vil skilles fra kona. Ho har ikke snakka te mæ på to måna!"

Johan Mikkel sitt og drekk ei lang stund før han svare:"Det der synes æ du skal tenke nøye ijænna - for sånne kvinnfolk e djævelsk vanskelig å få tak i"....

Skrevet
touch.vg.no/article.php?artid=10085839

Dette er vel C. Ingebrigtsen fra a1 tenker jeg...

Linken funker ikke, men om det er saken jeg tror, hvorfor tenker du det ingebrigtsen?

Skrevet
Høhø, hvilke erfaringer har du Fræsarn? Røvfræsar?? :lol:

Haha... luring! Fish, jeg er dødsgammal. Mr lie som er babyface :D

Haha... Vel Professor Balthazar var min favoritt barne-tv, hva var din???

Edit1: It was created for television by the Croatian animator Zlatko Grgić at the Zagreb Film studio, Croatia. 59 episodes of the cartoon were made between 1967 and 1974.

Edit2: Jeg er født i den perioden. :-) Var noen år med "delay" før det ble sendt på NRK.

Skrevet

Synes det kan se sånn ut på bilde Knut... I tillegg er det ikke så mange kandidater mtp alder og profilert musiker.

Skrevet

Haha, bedre å være babyface enn assface, Fræsarn? Du er ikke SÅ mye eldre enn meg, så slæpp off!

Forresten tatt meg selv i å være særdeles dårlig i engelsk.. Er på en "utenlandsk" forum, og merker at translate ofte blir besøkt for å finne særdeles enkle ord.. Setningene ligner ikke (jo de gjør det), grisen...

Skrevet

Haha lie. Jeg ser 2år eldre ut ;) mætta mange år. Assface er deilig. Jeg må bare leve med det. Men jeg snakker om mye driit ja.

Fish. Min er babar og pink panther ;) har noen år å gå på.

Skrevet
alle er på feis :)

Alle? Har jo bare deg, 316, J.L og A.Ø på lista mi da... Da mener jeg folks herfra da..

Skrevet
Eg e på trynet! (tog du han?) sagt med rogalands dialekt. ;)

Du må stamme.. trippel T i begynnelsen... :-)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...