Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å her er da regnestykket som avslører at jorda går under i dag:

Tallet 5 står for forsoning, tallet 10 betyr fullkommenhet og tallet 17 er himmelen. Om man da ganger de tre tallene med hverandre får man 850. Og om man så ganger 850 med 850 blir fasiten 722.500. Det skal være antall dager siden Jesus ble korsfestet. Og 722.500 dager etter den dagen det skjedde, er lørdag 21. mai.

Say what??

Hvor kommer de opp meed slike ting?? #-o

Skrevet

Ikke rart våre kjære aliens forlot jorda da de skjønte hvor smarte vi er!

Sikkert en gladkristen gammal jomfru som klådde litt på kalkulatoren, og var desperat etter å finne en løsning for å få pult siste dagen på jorda!

Skrevet
å her er da regnestykket som avslører at jorda går under i dag:

Tallet 5 står for forsoning, tallet 10 betyr fullkommenhet og tallet 17 er himmelen. Om man da ganger de tre tallene med hverandre får man 850. Og om man så ganger 850 med 850 blir fasiten 722.500. Det skal være antall dager siden Jesus ble korsfestet. Og 722.500 dager etter den dagen det skjedde, er lørdag 21. mai.

Say what??

Hvor kommer de opp meed slike ting?? #-o

Tror ikke de kan ha tatt med skuddår, for de har tilsynelatende bommet på datoen.

Da var det altså ikke så lurt å leve gårsdagen like there was no tomorrow. #-o

Pen planking forøvrig.

Skrevet

http://www.dagbladet.no/2011/05/20/nyhe ... /16607078/

Fantastisk! Nå burde de gladkristne få en smekk på (penge)pungen. Igjen blir det vist at de kun er ute etter pengene til uvitende mennesker. Jesus var det vi nå kaller en illusjonist.

"Skal passe på hunden din!

Profetien har fanget folk og 89-åringen har fått en rekke tilhengere verden over. Blant annet ble cirka 300 vietnamesere fra Hmong-folket lurt til fattigdom på torsdag.

Cirka 60 familier fra den landsomfattende menigheten Vietnam Good News Mission Church ble lokket av en kult til å tro at verden vil gå under i morgen, melder nyhetsbyrået AFP.

Rundt 300 mennesker solgte sine eiendeler for å betale for en busstur fra sine hjem til en samling cirka 100 mil unna."

"Ateisten og entrepenøren Bart Centre fra Nord Carolina i USA har valgt å utnytte de som lar seg lure. For cirka 750 kroner tilbyr han seg å ta vare på kjæledeggene til de som tror de vil bli sendt til himmelen i morgen, melder BBC.

Over 250 personer har så langt benyttet seg av tilbudet.

Til Wall Street Journal sier han at kundene kommer til å bli dobbeltskuffet.

- Først fordi de ikke ble løftet til himmelen og så igjen fordi jeg ikke refunderer pengene, sier han."

Skrevet

tamagotchi...gode gamle dager :lol:

Sitter forøvrig og kjeder vettet av meg på Sharifs Dekksenter på skedsmo...legge om 22toms dekk er ganske vanskelig...ingen av de 5 sjappene jeg var på før sharifs kunne legge om...ene sjappa kunne PRØVE, men ville ikke balansere dekka etterpå og krevde attpåtil 1500kr for jobben... sharifs tok bare 500 og det er helt greit :)

nei...får sitte og kjede meg videre egentlig istedet for å skrive en monolog som garantert ikke får noe respons siden ordet porsche ikke er nevnt..eller...vent nå..haha :P

hmm...

var i sandefjord igår...så en e30 med klarglass lykter i grå farge i guess med turbo...gikk som faen...og i tønsberg var jeg også en tur...sykt mange strøkne bmw`er der...

Skrevet

Madzi... :-) Jeg har fisket noen fine "prikkefisk" som min datter kaller dem. :-)

4d10e578-bad4-6b65.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...