Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Syns min iphone 4s med ios 5.1.1 er bra jeg. Enkel og bruke i forhold til alle android mobiler jeg har prøvd. Det oppsettet skjønner jeg jo ikke en dritt av.

Og jeg fikk den billig. Ca 1000.- helt ny på lefdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns min iphone 4s med ios 5.1.1 er bra jeg. Enkel og bruke i forhold til alle android mobiler jeg har prøvd. Det oppsettet skjønner jeg jo ikke en dritt av.

Og jeg fikk den billig. Ca 1000.- helt ny på lefdal.

Og hva kommer den til å koste deg totalt iløpet av 12 mnd? ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva kommer den til å koste deg totalt iløpet av 12 mnd? ;)

Dette er nå over 2 år siden om jeg ikke husker feil. Men ble 1000 for tlf. Totalt i 12 mnd ble det 1000.- inkludert mobilen. Altså 0.- ekstra.. Vidreførte mitt abonement. Sa ja til binding i 1 år og slapp ekstra kr i mnd utover hva abonementet kostet meg fra før. Etter 12 mnd var jeg ikke lenger bundet. Men har uansett det samme ennå. Gikk også ned noen kr i mnd etter de 12 mnd. Selv om jeg ikke gikk opp før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt å snakka med en kammerat på facebook nå for 15min siden og plutselig blei jeg logga ut O.o så prøvde jeg å logge inn og nå kommer det shitet her bare! WTF? er det legit? hvorfor laste opp bilde av ID'en min??

poster i riktig rekkefølge

1_zps6db12bb2.png

3_zpsa4e65837.png

4_zps74bdf774.png

5_zps193e1fea.png

2_zps930aeeda.png

hva gjør jeg??

Det er pga evt noen har prøvd og komme innpå brukeren din, eller at facebook synes det er noe merkelig som foregår hehe :P

Så tror du må sende id over mail eller trykke på laste opp, Evt ta bilde av passet ditt og send de en mail og spørr om hvorfor den er låst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare Iphone 4 som media i bmwen, så all musikk og filmer går via iphonen og 2Din siden jeg synes ikke samsung har lager så bra telefoner med et bra lydkort :P
Men egentlig hater jeg Iphone over alt på jord! Med bedre "mp3 spiller" finner du bare ikke på mobil(nå tenker jeg lyden og lydkvaliteten)  Men leste i vg at folk begynte og bli dårlig,svimmel og kvalm av og bruke det nye oprativsystemet til Iphone :P
Men jeg har jo Samsung Note II og den er jo bare helt herlig og har tålt egentlig alt :) Så tror jeg skal satse på Samsung Note III med Quad Core Prossesor :) og med mye mer ram :)
Mobilene har jo dratt forbi mange av laptopene og stasjonære pcen når det gjelder ram og prosessor :P Gleder meg den dagen når Samsung finner ut av og lage en telefon med 8 Core prosessor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare Iphone 4 som media i bmwen, så all musikk og filmer går via iphonen og 2Din siden jeg synes ikke samsung har lager så bra telefoner med et bra lydkort :P

Men egentlig hater jeg Iphone over alt på jord! Med bedre "mp3 spiller" finner du bare ikke på mobil(nå tenker jeg lyden og lydkvaliteten) Men leste i vg at folk begynte og bli dårlig,svimmel og kvalm av og bruke det nye oprativsystemet til Iphone :P

Men jeg har jo Samsung Note II og den er jo bare helt herlig og har tålt egentlig alt :) Så tror jeg skal satse på Samsung Note III med Quad Core Prossesor :) og med mye mer ram :)

Mobilene har jo dratt forbi mange av laptopene og stasjonære pcen når det gjelder ram og prosessor :P Gleder meg den dagen når Samsung finner ut av og lage en telefon med 8 Core prosessor :P

Lyden er dag og natt på Iphone kontra andre telefoner. Jeg liker den lille størrelsen til Iphone. Skjermen og hvordan den er å bruke. Noe revolusjon kontra andre telefoner er den ikke nei

Sony telefonen skal vel være noe bedre. Også er den vann og støv tett. Har fått støv bak kamera linsa på Iphone før. Å det er irriterende ! Men syns den kan bli noe stor. Også er ikke skjermen på langt nær like go som Iphone sin i sollys. Noe som jeg la stor merke til i sommer.

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er på min nr4 iphone 5 :stupid:

Forbanna dritt telefon,

nr 1: Gikk varm og smeltet

nr 2: hjemknapp og på knapp sluttet å fungere

nr 3: Høyttaler sluttet å funke må presse på skjermen for at lyden skulle funke

nr 4: 3 uker gammel telefon, og idag fikk jeg samme problem som nr 3 :stupid: :stupid: :stupid:

Ikke nok med det så varer batteriet 5-6 timer og den går så varm at jeg svetter når jeg bruker den

er så forbanna lei av iphone fanboys og 14 år gamle pappagutter som spammer ned alle artikler med fanboy søppel

Har en Samsung Galaxy S lll ikke noe bedre den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...