Jordfræsar Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Få ut fingern nå Jørgen. Sommern er snart over Samme felga som før hos GS?
Jørgen Lie Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Heh, ja.. Virker som om det er høst allerede her, 7 grader ute!! Mjaa, nesten.. Kanskje ikke.. Åpen for flere.. Men blir ikke fortrolig med noen av de
Jordfræsar Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Du assa! Skifter mening mer enn lady gaga skifter antrekk! Hva skjer med senkepresset da? Det er det for E9X gruppa Oi oi oi. Status på pakka Sendingen er til importvurdering. De jobber på fredagskvelden, ikke værst.
Jørgen Lie Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Pfft, gjør jeg da ikke.. Handler ikke noe jeg ikke blir fornøyd med, så enkelt er det. Kjøper jeg heller nye dekk på 17" Tror nok ikke det kommer noe senk.. Blir i så fall ikke mye.. Har en skamsenka bil, så må ha en jeg kan slenge rævva inne i å gi full gass også
Jordfræsar Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Trodde det var 18" du hadde jeg. Men tenkte senk ville være nok denne gang, men du ligger jo lavere enn meg så da blir det vanskelig ja! Men du har ikke så svær ræv vel? Hehe
Jørgen Lie Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Nei er nok bare sjuttonn... Hehe, har ikke svær rævv, men har elendige veier, tælehiv og hull, så da er det greit å ha en bil som kan tåle litt juling
Jordfræsar Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Senkepress regel nr. 1. Man må lite for skjønnhet Men jeg kjenner ikke til veiene på smøla, så du stoler på deg Men skal du ha 20? Ikke noe vakkert som er brukt og passer e9x? Skrevet fra min iPhone med fingertuppa og iCab.
Jørgen Lie Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Joda, greit nok alt det der.. Nei, er jo ikke problem å kjøre med molsenka bil å 20", man må bare kjøre deretter, og det er nok å gjøre med en bil.. Derfor jeg tenker litt i mere normale veier Er jo på tanken på 20" jo, lurer på 19", lurer på senk, lurer på å ikke senke.. Lurer på det meste
Jordfræsar Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Ja vi blonde er nysgjerrige av natur! Her selges bmw kopier for nette sum av 1500kr pr stk og bra kvalitet. M kopi og en lik mine fant jeg ut. Du får bare gruble videre hva med bare nye fjører?
Jørgen Lie Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Ja, bøtta ned en cider nå..! Samt kveldsmat, med to glass melk.. Var godt gjæra den melken Nei, vi utsetter en evt "full" til i morgen.. Trondheim er muligens klar for Jørgen
Jordfræsar Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Trondheim ja, hva skjer i bartebyen? Trenger Jørgen nye mokkasiner og skinnvæst?
Jørgen Lie Skrevet Mai 27, 2011 Skrevet Mai 27, 2011 Nå chatter vi Fræsarn. Det er ikke lov.! Kom på FB i stedet du om du har trang for å vite hva jeg skal
Anbefalte innlegg