Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heh, ja.. Virker som om det er høst allerede her, 7 grader ute!! Mjaa, nesten.. Kanskje ikke.. Åpen for flere.. Men blir ikke fortrolig med noen av de :roll:

Skrevet

Du assa! Skifter mening mer enn lady gaga skifter antrekk! Hva skjer med senkepresset da? Det er det for E9X gruppa ;)

Oi oi oi. Status på pakka Sendingen er til importvurdering. De jobber på fredagskvelden, ikke værst.

Skrevet

Pfft, gjør jeg da ikke.. Handler ikke noe jeg ikke blir fornøyd med, så enkelt er det. Kjøper jeg heller nye dekk på 17" :) Tror nok ikke det kommer noe senk.. Blir i så fall ikke mye.. Har en skamsenka bil, så må ha en jeg kan slenge rævva inne i å gi full gass også :lol:

Skrevet

Nei er nok bare sjuttonn... Hehe, har ikke svær rævv, men har elendige veier, tælehiv og hull, så da er det greit å ha en bil som kan tåle litt juling ;)

Skrevet

Senkepress regel nr. 1. Man må lite for skjønnhet ;)

Men jeg kjenner ikke til veiene på smøla, så du stoler på deg :D

Men skal du ha 20? Ikke noe vakkert som er brukt og passer e9x?

Skrevet fra min iPhone med fingertuppa og iCab.

Skrevet

Joda, greit nok alt det der..:)

Nei, er jo ikke problem å kjøre med molsenka bil å 20", man må bare kjøre deretter, og det er nok å gjøre med en bil..:) Derfor jeg tenker litt i mere normale veier :lol: Er jo på tanken på 20" jo, lurer på 19", lurer på senk, lurer på å ikke senke.. Lurer på det meste ;)

Skrevet

Ja vi blonde er nysgjerrige av natur! Her selges bmw kopier for nette sum av 1500kr pr stk og bra kvalitet. M kopi og en lik mine fant jeg ut.

Du får bare gruble videre ;) hva med bare nye fjører?

Skrevet

Ja, bøtta ned en cider nå..! Samt kveldsmat, med to glass melk.. Var godt gjæra den melken :) Nei, vi utsetter en evt "full" til i morgen.. Trondheim er muligens klar for Jørgen 8)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...