Jørgen Lie Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Så du er ikke enig med meg Jørgen? Feffan... SKUFFA! Nei, om du liker planking er jeg over snittet uenig!! Selv om jeg er ganske tøyelig på ting... -Roger- Liker dette Jørgen liker at Roger liker dette
Kjexx Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Har akkurat vært ute å jaktet blotter......De yngste barna til samboeren (som nå er hos sin far) kom forskrekket på døra og fortalte at det var en barbeint feit mann som hadde vist tissen.... Blir så jævli forbanna av slikt. Kastet meg på sykkelen for å finne faenskapet, var såklart borte når jeg kom. Senere i kveld tenkte jeg å slenge hagla i bilen (tom sådan) og ta meg en runde "Senere i kveld tenkte jeg å slenge hagla i bilen (tom sådan) og ta meg en runde" Liker.
opasb Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 94 åring døde under sexakten. "Det gikk bra når vi holdt takta i kirkeklokka,sa ænka. Inn på ding å ut på dong. Men så kom den førrbainna isbilen ...
miklysa Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Hehe, tenkte jeg skulle dete et lite bilde med dere som virkelig fikk min storebror til å gå apeshit på meg Forhistorie: For en del år siden på vinteren var min bror så uheldig å kjøre ned en hest med sin Passat. Needless to say, jeg og fattern har hatt det så sinnsykt artig med dette i flere år! En gang kom broren min hjem fra jobb og fant en hest(bamse) på sengen sin Anywho, dette bildet henger som et monument på facebook så han aldri glemmer hva han gjorde
Jordfræsar Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Så du er ikke enig med meg Jørgen? Feffan... SKUFFA! Nei, om du liker planking er jeg over snittet uenig!! Selv om jeg er ganske tøyelig på ting... -Roger- Liker dette Jørgen liker at Roger liker dette Du så ikke ironien? Nej korr blond du e
Jørgen Lie Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Blir blondere og blondere for hver dag i sola!! Men nei, mulig jeg var litt rask på trekkern der, men sånn er jeg bare!
Jordfræsar Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Han la den rimelig tilrette... lar aldri slike sjanser gå forbi ubemerket
Kjexx Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Jævla judas sangen til lady gaygay sitter som tapetlim på hjernen, det er jo den verste eurotrashpop dritten jeg noen gang har hørt.
Jordfræsar Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Ikke like ille som hu Lena fra MGP... hørte en forjævli sang og ikke minst tekst. Hørte den 1 gang og der sattn... må finne en ny sang for å dekke over!
Jørgen Lie Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Ikke i senga vel? Tenkte samme tanken Han la den rimelig tilrette... lar aldri slike sjanser gå forbi ubemerket Haha, syke tanker dere har!!! 1-2-ferdig..
Eksos Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Hehe, tenkte jeg skulle dete et lite bilde med dere som virkelig fikk min storebror til å gå apeshit på meg Forhistorie: For en del år siden på vinteren var min bror så uheldig å kjøre ned en hest med sin Passat. Needless to say, jeg og fattern har hatt det så sinnsykt artig med dette i flere år! En gang kom broren min hjem fra jobb og fant en hest(bamse) på sengen sin Anywho, dette bildet henger som et monument på facebook så han aldri glemmer hva han gjorde [im]http://images.bimmers.no/files/q1ladoebd86rp36gwebz.jpg Er det sant? I tilfelle, veit Helen om dette? Var ikke den aller verste passaten da
Kjexx Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Ikke like ille som hu Lena fra MGP... hørte en forjævli sang og ikke minst tekst. Hørte den 1 gang og der sattn... må finne en ny sang for å dekke over! Den har jeg ikke hørt. Noen som har en m50b20 toppakning liggende eller?
Kjexx Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=28832315 Er det her dyrt?
Anbefalte innlegg