Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så du er ikke enig med meg Jørgen? Feffan... SKUFFA!

Nei, om du liker planking er jeg over snittet uenig!! Selv om jeg er ganske tøyelig på ting...

-Roger- Liker dette

Jørgen liker at Roger liker dette

Skrevet
Har akkurat vært ute å jaktet blotter......

De yngste barna til samboeren (som nå er hos sin far) kom forskrekket på døra og fortalte at det var en barbeint feit mann som hadde vist tissen.... Blir så jævli forbanna av slikt. Kastet meg på sykkelen for å finne faenskapet, var såklart borte når jeg kom. Senere i kveld tenkte jeg å slenge hagla i bilen (tom sådan) og ta meg en runde

"Senere i kveld tenkte jeg å slenge hagla i bilen (tom sådan) og ta meg en runde"

Liker. :)

Skrevet

‎94 åring døde under sexakten.

"Det gikk bra når vi holdt takta

i kirkeklokka,sa ænka.

Inn på ding å ut på dong.

Men så kom den førrbainna isbilen ...

Skrevet

Hehe, tenkte jeg skulle dete et lite bilde med dere som virkelig fikk min storebror til å gå apeshit på meg :P Forhistorie: For en del år siden på vinteren var min bror så uheldig å kjøre ned en hest med sin Passat. Needless to say, jeg og fattern har hatt det så sinnsykt artig med dette i flere år! :lol: En gang kom broren min hjem fra jobb og fant en hest(bamse) på sengen sin :twisted:

Anywho, dette bildet henger som et monument på facebook så han aldri glemmer hva han gjorde :twisted:

q1ladoebd86rp36gwebz.jpg

Skrevet
Så du er ikke enig med meg Jørgen? Feffan... SKUFFA!

Nei, om du liker planking er jeg over snittet uenig!! Selv om jeg er ganske tøyelig på ting...

-Roger- Liker dette

Jørgen liker at Roger liker dette

Du så ikke ironien? Nej korr blond du e :D

Skrevet

Blir blondere og blondere for hver dag i sola!! ;) Men nei, mulig jeg var litt rask på trekkern der, men sånn er jeg bare!

Skrevet

Jævla judas sangen til lady gaygay sitter som tapetlim på hjernen, det er jo den verste eurotrashpop dritten jeg noen gang har hørt. :angry:

Skrevet
Ikke i senga vel? ;)

Tenkte samme tanken :lol:

Han la den rimelig tilrette... lar aldri slike sjanser gå forbi ubemerket ;)

Haha, syke tanker dere har!!! 1-2-ferdig..

Skrevet
Hehe, tenkte jeg skulle dete et lite bilde med dere som virkelig fikk min storebror til å gå apeshit på meg :P Forhistorie: For en del år siden på vinteren var min bror så uheldig å kjøre ned en hest med sin Passat. Needless to say, jeg og fattern har hatt det så sinnsykt artig med dette i flere år! :lol: En gang kom broren min hjem fra jobb og fant en hest(bamse) på sengen sin :twisted:

Anywho, dette bildet henger som et monument på facebook så han aldri glemmer hva han gjorde :twisted:

[im]http://images.bimmers.no/files/q1ladoebd86rp36gwebz.jpg

Er det sant? I tilfelle, veit Helen om dette? :P Var ikke den aller verste passaten da :)

Skrevet
Ikke like ille som hu Lena fra MGP... hørte en forjævli sang og ikke minst tekst. Hørte den 1 gang og der sattn... må finne en ny sang for å dekke over!

Den har jeg ikke hørt. :) Noen som har en m50b20 toppakning liggende eller? :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...