Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så fantastisk morsomt det er å ligge på verksted med båten på en øde plass... Bahh........

Eneste positive i dag var en god latter av en syyykt rått stylet Hyundai Coupe.. Sykeste ever jeg har sett i alle fall..!! Dette var på tur til butikken for å handle litt, og det REGNA som det aldri før hadde regnet.. Kjekt med "regnjakke" og tøysko da ja..

Skrevet

Nei, med 960mm regn i sekundet, så la jeg igjen kameraet hjemme gitt ;) Får spankulere en tur i morgen å se etter BIL om været tillater det.. Kom en dame på rundt 60 i butikken med BMW-skjorte da faktisk, så var i det minste et fornuftig menneske der :lol:

Skrevet

Haha... må si det er på en øde plass det skjer! Selv så jeg en eldre "sjølstylet" hvit volvo med pensel/rull malt panser + tak i sort! Og er jo en volvo med wannabe Audi led lykter som går i byen...

Skrevet
Mercedes-Benz er ikke helt hva det var... BMW bør faktisk skjerpe seg ganske mye i tiden fremover.

Den hadde en ganske så grom lyd også! :twisted:

Får grei ståtiss av den :oops:

Skrevet

En blåhval utløser ca. 400 l sæd. Bare ca. 40 l ender i partneren. De resterende 360 litrene ender i havet...... bare sånn til opplysning... hvis du lurer på hvorfor havet er salt....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...