Azeton Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 For de av dere som liker Amiga og gode gammeldagse introer, har jeg lagt til noen som datagruppa jeg er med i nå har laget, på min hjemmeside. (Med musikk som jeg har laget) Det kommer mange fler, men det var disse som jeg fant i farten i dag.http://www.knottholet.com kickban fordi spammer det der knottholet hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Artig å se at moderatorer ikke svarer på det jeg retter mot dem, men i stedet diskuterer andre ting. Flott innstilling. Alt blir nok MYE bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Nei alt blir ikke bedre, den tuten på enden av bensinslangen på bensinstasjonen som du putter i tanklokket og henger på plass når du er ferdig fant ut at den ikke ville henge på plass når når jeg var ferdig med den og falt heller rett ned i sia på bilen og lagde en stor fin bulk! Maks dritt lei av utgifter nå, faen ta. Oppmuntrings video: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 du er klar over at dette er et BMW forum zibiri? kom deg heller til ford sitt forum og klag på denna sirævva'n din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Så er ikke dette en bmw spesifikk tråd heller sucka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 men fortsatt et bmw forum.. dog for og ikke uroe de o'store sjefene her med chatting så skal jeg holde kjeft jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 jeg sier bare... nei ikke noe å si engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Jeg synes vi skulle opprettet en ny, eller tatt ibruk den gamle irc-kanalen jeg. Også intigrere en irc-klient på nettsiden her. irc er ikke så dødt som alle skal ha det til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 De er ganske strenge når de kommer til bilkjøring i mitt firma. http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=101530 Prøvd å parkere andre veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 De er ganske strenge når de kommer til bilkjøring i mitt firma. http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=101530 Prøvd å parkere andre veien? Haha herregud å teit, kan de tvinge deg til det da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article832450.ece 59 ? trodde den røyk på 75 jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Hmm....skrive noe ikke-chatt-bart her i denne såkalte "ikke-tull-no-mer-tråden"... hmm....tjahh... altså..hmm... nei dette var faen ikke enkelt...kanskje jeg skal slenge inn en utube link? Eller bare drite i det...og tenke happy tanker siden det er sol ute og jeg endelig kan cruise med solbriller i lunchen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 fikk en artig tlf i lunsjen igår jeg vant en iphone 4 igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 fikk en artig tlf i lunsjen igår jeg vant en iphone 4 igår Grattis Er det vannskelig og selge biler om dagen eller er det bare jeg som er uheldig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 jo takk, nei det er labert i markedet om dagen.. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg