Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har snakket om å slenge på nytt supersport black evolution senkesett i en god stund nå. Får håpe jeg får fikset det i løpet av helgen! :D

 

Lurer på om jeg bør handle inn noe annet som fks topplager? er dette et must når man bytter senkesett? Vet bare at jeg kjøpte Supersport Black Evolution til e46 for rundt 3900 fra Gsbildeler (billig sammenlignet med hva det koster idag :D)

Har ingen anelse på hvordan man bytter senkesett, og hvilke deler man trenger. Får en kompis til å hjelpe meg så fort han er ledig :D Flott om dere kunne anbefale deler som bør byttes i samme slengen! ;) setter stor pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun vekt på framaksling eller hele bilen i total ? Jeg klarer meg bra uten bakseter..

Pleier være vekten foran som er problemet virker det som.

 

Er ikke så lett å få ned antall seter i bilen lenger heller, men mulig er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man hører det godt :)

 

Problemet er at dem fort ryker om dem har stått på originale dempere lenge, får  helt annen belastning med coilovers.  Så ryker gjerne innen 2 uker om du bruker de gamle på coilovers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man hører det godt :)

 

Problemet er at dem fort ryker om dem har stått på originale dempere lenge, får  helt annen belastning med coilovers.  Så ryker gjerne innen 2 uker om du bruker de gamle på coilovers.

 

Kan si at jeg ikke hører ulyder. Bilen står senket på cobra fjærer per dags dato. Har vært slik i snart 8 år om jeg ikke tar feil ( :o på tide å bytte ). Regner med at den skal takle coilovers? Bilen blir tross alt hevet fra den høyden den står i nå :P Hva tenker du om dette? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...