Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mr.Nudle har ikke noe jentemodell, men det har Fræsarn! Kine15.

Nei, nå chat`er vi fjas gutter.. Dessverre bærer min hverdag preg av lite aktivitet, kjedsomhet og på grensen til ensomhet for tiden, det gikk i kveld utover Knut, og deler av Bimmers dessverre :lol:

Men fra spøk til revolver, tenker å kjøpe 45/30 senk på e91.. Etter "tjuuaranj" er montert.. Er det lurt og kjøre med dempere til sånn senk, eller funker det med M-sport demperene (for de som har der Fræs)..?

Skrevet

Fjaser ikke klokken 1 om natta når ingen andre er pålogga. Men...

Gå for bilstein B14 med en vakker GS rabatt så er du vel berga. Du vil jo "go slow and low"... :P

Mine "damedempere" er bedre enn dine "babyføtter".

Skrevet

Hehe, har ikke tenkt og koste på den justerbart egentlig.. Ikke til 10.000,- i alle fall !! Slow and low får være på E30`n, Blåmann er bruksbil, så gidder ikke sope asfalt med den...

Haha, misunnelse er også en bil

Skrevet

Oh Inga, ich kann nicht mehr. Ich hasse 35 orgasmen in der Nacht...

Skrevet

Monstah....

Nei, vil se ut som om den går på stylter med 20" uten senk er jeg redd.. Men vi får se, når jeg en gang i veden kommer meg hjem fra sjøen og kjørt til Orkanger og montert hjula!

Med det var siste ord sagt fra meg på noen timer, over og ut (Knut)!!! :)

Skrevet
Monstah....

Nei, vil se ut som om den går på stylter med 20" uten senk er jeg redd.. Men vi får se, når jeg en gang i veden kommer meg hjem fra sjøen og kjørt til Orkanger og montert hjula!

Med det var siste ord sagt fra meg på noen timer, over og ut (Knut)!!! :)

Du gjør det så enkelt at du kjøper deg H&R sport fjærer Jørgen, disse koster ikke skjorta, og senken bli bra :)

- Sænkning for: 30mm

- Sænkning bag: 25mm

Koed tar hele : NOK 1.982,50kr for dette settet :) med TÜV selvfølgelig :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...