Julianv Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Det er visst samme greien som det Unirens-tullet. Bare under halve prisen Don't ask me, jeg vet bare at det funker.. haha.. EDIT: Damen fikk beskjed om dette av en apotek-dame.. Jeg måtte prøve bare for gøy, men når det funker så hvorfor ikke Billig er det og. 39kr mener jeg.. Kontra den Unirens-greien til 119. Evt så funker nok fuktighetskrem til en viss grad også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Et kanskje litt privat spørsmål for noen, men jeg er en veldig enkel person og svarer vis folk spør og jeg spør folk om mye Barbering i ansiktet : Bruker dyre høvler og skum fra apoteket til sensitiv hud, og jeg barberer med hårene. Likavel får jeg inngrodde hår og røde prikker på halsen, må til tider bruke nærmere 1 Time !!!! og pirke ut mange hår som legger seg under huden og klør....... Et av mine verdens problemer for øyeblikket... Dusj før du barberer deg? Prøv og ikke ha hastverk.. bruk en krem for sensitiv hud etterpå. Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Syk du Wicky Da skal jeg prøve å dra på Apoteket atter en gang og spøre, JÆVLI irriterenes, kommer som regel et par dager etter barbering, og pirke ut dem jævla håra er bare PAIN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Dusj før du barberer deg? Prøv og ikke ha hastverk.. bruk en krem for sensitiv hud etterpå. Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk dusjer leenge før barbering vær gang så porene skal åpne seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Barber deg rett etter dusjen. Mens huden er fuktig... funker perfecto nedentil også :3 :-D Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Det er visst samme greien som det Unirens-tullet. Bare under halve prisen Don't ask me, jeg vet bare at det funker.. haha.. EDIT: Damen fikk beskjed om dette av en apotek-dame.. Jeg måtte prøve bare for gøy, men når det funker så hvorfor ikke Billig er det og. 39kr mener jeg.. Kontra den Unirens-greien til 119. Evt så funker nok fuktighetskrem til en viss grad også Leste på netter nå at unirens som de har på apoteket er samma greia inni sexleketøyrenset. hahahahaha så du ahdde rett xD Men hadde likevel kjøpt unirens fra apoteket xD hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Haha, told you so Alt man leser på internet er sant vettu! Noone lies on the internet.. Men helt seriøst, det svir noe jævlig i 3 sekunder så kan man ta på fuktighetskrem etterpå. Har ingen rød eller irritert hud lengre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Haha, told you so Alt man leser på internet er sant vettu! Noone lies on the internet.. Men helt seriøst, det svir noe jævlig i 3 sekunder så kan man ta på fuktighetskrem etterpå. Har ingen rød eller irritert hud lengre Heter den Unirens ? Så : Dusj -> Barbering - > smøre på Unirens -> Smøre på fuktighetskrem uten parfyme -> Be Awosome rest of the day ?? Martin1993 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Correct Jeg pleier av en rar grunn å barbere meg før dusj dog. Jaja, alle kan ikke være awesome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 yay! Nye fartsgrenser i noen strekker 110km http://www.vg.no/nyheter/innenriks/bil-og-trafikk/her-kan-du-snart-kjoere-i-110/a/10123983/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Lol wtf: http://www.liveleak.com/view?i=ec5_1400635484 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Correct Jeg pleier av en rar grunn å barbere meg før dusj dog. Jaja, alle kan ikke være awesome Takk blir det apoteket ! Mamma har kjøpt seg splitter ny bil, så Polon hennes skal selges om noen vil ha billig bil http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48508417&searchclickthrough=true hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 www.kvinneguiden.no Gjeng med bitches her as...ahhahaha jeg har aldri brukt fuktighetskrem eller no annet... jeg har ingen rynker..intet hår fall... kanskje det er pakistaner dere alle burde vært? adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 www.kvinneguiden.no Gjeng med bitches her as...ahhahaha jeg har aldri brukt fuktighetskrem eller no annet... jeg har ingen rynker..intet hår fall... kanskje det er pakistaner dere alle burde vært? Haha ;p mulig bitches, men greit å ikke se ut som en Kjøttkake i tryne etter barbering da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Som sagt...dette er visst no "whiteboy" issues.... Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg