adne95 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 når det er snakk om serier: ser på banshee, hawaii five-o og elementary nå Banshee anbefales på det varmeste! min favorittserie utenom SOA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 hawaii five-o er det så mange forskjellige versioner av...den som går på tv for tiden suger..rett og slett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Ser på J jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 hawaii five-o er det så mange forskjellige versioner av...den som går på tv for tiden suger..rett og slett...er det som går på tv nå ja syns ikke det suger, men litt stillestående sånn story-messig er det. har sett mer eller mindre det samme om igjen ganske lenge der nå, bare andre navn på skurkene og andre steder de er på.. ser vel egentlig bare på det "av gammel vane" og fordi jeg har fulgt med fra første sesong.. helt ok actionserie imo Ser på J jeg.J? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Ja. Trodde vi forkorta alle serier jeg... SOA. GOT. Justified Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 heheh hmm, den virka interessant, ska sjekkes ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Hehe. Kan forkortelser jeg også se Jeg syns justified er bra. Bra skuespiller syns jeg. Er samme man som spiller hovedrollen i serien som spiller hovedrollen i Hitman filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 jeg ser på BB...og F...og S....haha Men hawaii five-o suger... elendige skuespillere...samme shiten all over.alltid en "innfødt hawaiimann" som er den kriminelle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 BB = bold and the beautiful F = friends S = suits ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Breaking bad, friends og simpsons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Ahh. 1 av 3 da hvertfal. M|Fjeld og Thomaz reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 breaking bad ja.. har flere ganger satt meg ned og begynt å se på det, har aldri kommet lengre enn 4 episoder ellerno fordi det var så dørgende kjedelig.. må vel plage meg gjennom litt mer siden alle skryter så enormt av det men som sagt, sjekk ut banshee, rå serie har og fått tips om black sails og vikings (eller, BS og V), men er litt skeptisk til sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Breaking bad, friends og simpsons BB er sykt bra.! Så hele på en uke!! Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Har sett litt på Person of intrest på tv også. Helt ok underholdning. Bare sett noen episoder nå og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Juni 9, 2014 Share Skrevet Juni 9, 2014 Noen som glaner på Dexter her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg