Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hadde denne. Var artig bil det.

post-49693-0-57293700-1407146554_thumb.j

EDIT

Quotet innlegg fra amcarforum.

Her ser man også GSI'n og den vraka 740'n er under det blå trekket nermest i bildet.

her er min bil. har desverre ikke noen flere bilder tilgjengelig her nå.

sk4vthbbgr056txbci6m.jpg

har ikke så store planer for den egentlig. bortsett fra og montere noen lys på den.

tenker og montere noen arbeidslys oppe på nettingen bak ruta. 2 som lyser bakover på planet og muligens 2 ut mot sidene så jeg kan se litt rundt bilen også.

lurer også på og sette på noen tåkelys under fangeren foran.

også finner jeg ingen ryggelys. så må kanskje montere det også.

blinklysene fremme er malt svarte og blinklyset er flytta til den ytterste lykten nederste foran. lurer på og flytte blinklyset tilbake på hjørnet og få bort svart malinga.

også skal jeg få på noen skvettlapper. kjører jeg i litt vann på veien så blir hele jævla bilen våt og møkette. fremhjule kaster vann og stein på hjulbuene bak og markeringslysene under på siden knuser i tur og orden fra stenspruy fra hjulene.

Endret av Sjøbuse
Mer info.
Skrevet

Jo den var vel kanskje nyere, men likevel. Nesten 2 mill for 39 kvm? Blir gal av boligprisene. 

Driver å sparer her nå, men får jo ikke lån heller. Fikk beskjed om at jeg og madammen kunne få ca 2-2.2 i lån med 400k egenkapital.. Spyr!

Skrevet

Ja, det er slik det er. Slik er det også hos Mercedes, Audi og resten av gjengen. Registeringsdato og årsmodell har ingenting med hverandre å gjøre. Om du kjøper en ny M3 av BMW i dag vil denne være en 2015-modell, swlv om vi knapt er halvveis i 2014.

Det kan vel sjekkes opp mot chassinr hvilken årsmodell det er.

Skrevet

Jo den var vel kanskje nyere, men likevel. Nesten 2 mill for 39 kvm? Blir gal av boligprisene. 

Driver å sparer her nå, men får jo ikke lån heller. Fikk beskjed om at jeg og madammen kunne få ca 2-2.2 i lån med 400k egenkapital.. Spyr!

Ja, det er sykt... Føler jeg får mye i 115 kvadrat tomannsbolig for 2,350. Også helt nytt :)

Skrevet

Nå er det litt forskjell på bondelandet i elverum og sentralt da 316 ;) Ikke alle som vil hoppe paradis over kubæsj hver morgen....

Skrevet

Bankene som gir ut lån.. liker visst ikke bil lån :-/

Får mindre i lån for hver 100 000 du har i bil lån.. eller noe sånt?

Skrevet

Hadde ikke jeg hatt billån så hadde jeg fått 2.29mil i lån (med kausjonist) . Full sparing på gong i 4 måneder nå , da kan jeg få lån :-)

Skrevet

Herregud så idiot du har blitt i det siste. Gidder ikke å svare slike folk som deg. :)

Du må tåle litt fleip etter å ha spammet ned Bimmers med pengesnakk og huskjøp i flere måneder nå om hvor fantastisk billig det er ;)

Er det noe jeg etterhvert har lært meg her i livet, så er det at man som regel får det man betaler for, og ingenting er gratis. Utenom bussen til Ikea da.

Den er gratis :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...