Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ufattelig som enkelte syter over hurtigrutesendinga..

Er jo ikke som de trenger se på om de har så vondt av det, men men, haters gonna hate..

Langt bedre enn fotball i allefall ;)

Skrevet
Ufattelig som enkelte syter over hurtigrutesendinga..

Er jo ikke som de trenger se på om de har så vondt av det, men men, haters gonna hate..

Langt bedre enn fotball i allefall ;)

+1!!!

Takk!

Noen som kan spole tiden fram et par timer, sitter å venter på at klokka skal bli halv tre så jeg får godkjent senkinga på bilen..

Fikk godkjent effektøkinga på mc´n igår, så da satser jeg på at det går bra idag også! :)

Skrevet

Jeg liker hurtigruta sendingen!

En kompis av meg kom med en ganske artig løsning på å bli med på den båten:

"Ja en jeg kjenner jobber i Hurtig Ruta (carglass) Og det er de som eier båten så vi får sikkert gratis billetter der!!"

Skrevet
Æsj hadde en liten badetur...med mobilen i lomma i går gitt.

Får ikke liv i den igjen :( htc som kosta meg 6 lapper gitt.. -.-

Åpne den å ta fram hårføner :P

Skrevet

hmm..Om jeg skaffer meg en e30 M3 sport evo til 65tusen...er det billig?Den er kjørt 300tusen km...men er original..hmm... og nei jeg har IKKE lyst til å beholde den..den skal selges videre...

Skrevet

Ja Wicky, kjøp den :D Tenk så gøy å si at du er eier av en E30 og når du har solgt den, så kan vi si du har vært eier av en.. Tror du er en skap-e30-elsker :D

Btw, skiftet min første bleie idag.. Legger ved denne linken..

Skrevet

eldre dude som eier, en eier, var flyttegods import...og ifølge han (bare snakket med han på tlf) så er det ikkeno galt med den..Men den kunne trengt en polering siern...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...