316 Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Vurderte det før i uka men kroppen min er fremdeles nedbrutt etter en forferdelig uke på jobb. Sover ikke godt, er stadig utslitt og gjesper hele dagen. Utbrent? Fikk i hvertfall tak i noe GODT i Sverige i dag.
wicky124 Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 der hadde jeg kjeda livet av meg...liker ikke sol da jeg er svart nok fra før...og kan ikke svømme...hmm...
spruddel Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Kunne vel tatt med en laptop med internett og ligget under de stråtakene og kanskje fått litt massasje og manikyr og pedikyr Kanskje de kunne klippet og stylet håret ditt også
wicky124 Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Kunne vel tatt med en laptop med internett og ligget under de stråtakene og kanskje fått litt massasje og manikyr og pedikyr Kanskje de kunne klippet og stylet håret ditt også Ingen styler håret mitt...bare jeg som kan style det selv
knut_olestad Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Åssen ser du at det er replica Knut?http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29177594 Lovende... Greit prosjekt! Billig hvertfall. Ramma på frontruta er metall på originalen, den har også riller i underkant av panseret, dørene går lengre ned på sida, den har sideruter bak, og den har hull for startsveiv, ellers så er framskjermene for høye og har rar profil på denne, samt at felg og kapsler er aldeles feil
Jordfræsar Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Kunne vel tatt med en laptop med internett og ligget under de stråtakene og kanskje fått litt massasje og manikyr og pedikyr Kanskje de kunne klippet og stylet håret ditt også Ingen styler håret mitt...bare jeg som kan style det selv Hva er det med pakistanere og håret?
bcRichard Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Knut var det deg jeg så på facebook siden til stanceworks?? say what? Uffda, blandet deg og Morty shit happens!
Jordfræsar Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Vi har stil...haha Alt handler om image;) Hehe... var bare en historie jeg fikk høre for lenge siden! Så måtte spørre deg
///Magnusrc Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Haha! "Så sinna da..." http://www.tv2.no/sport/ovrig/danset-me ... 25510.html
Dirty Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Knut var det deg jeg så på facebook siden til stanceworks?? say what? Uffda, blandet deg og Morty shit happens! hehe så også morten der
Anbefalte innlegg