Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, kan du? :) Det er noe som er litt interessant, men veldig mange innvandrere er veldig opptatt av hår og klær, men tipper det kommer av at dere er opptatt av å se bra ut, kanskje derfor mange kjører bmw, audi osv. Ser ofte hvite E92, A4/A5, eller fete mercer med innvandrere. Må jo være et kvalitetstegn også? :P Synes dette er litt interessant. Hva anbefaler du da? :D

Skrevet

Det man ikke får svar på her på bimmers er unødvendig å vite :) Men at jeg spør om noe som Fredrik ikke har noe svar på er jo litt godt gjort? :)

(Ikke vondt ment Fredrik, regner med at du tar det som en spøk siden du ikke er så veldig hårsår (ja, hårsår)) :)

Skrevet

Jeg bruker renati til vanlig...Om jeg skal ut på byen bruker jeg litt hårspray itillegg..,Aldri bare vann da håret krøller seg og blir bølgete...no need to say at jeg hater regnvær...

Skrevet

hmm...renati rocks...prøvd MANGE forskjellige vokser/paste gjennom tidene..renati er best...den brune...husker ikke navnet på den..og innimellom når jeg ikke orker voks, så bruker jeg volume-pudder i håret...funker som faen :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...