Jordfræsar Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Hvis du tar bildet litt på skrå, ovenfra og ned så går du under 20 års alderen igjen. Ser ut som at det fenometet aldri går forbi.
knut_olestad Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Vi tok bilde her på jobben til et skilt med oversikt over de fast ansatte i går, mitt bilde ble uten tvil forkasta til det skiltet Jørgen kan vel underskrive på det
Jordfræsar Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Vi tok bilde her på jobben til et skilt med oversikt over de fast ansatte i går, mitt bilde ble uten tvil forkasta til det skiltet Jørgen kan vel underskrive på det Det som var posta på fjæsbokji?
Jørgen Lie Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Haha, skjønner ikke hvorfor det skjedde, Knut.. Var jo perfekt det bildet
wicky124 Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 hmm....vi skulle gjerne ha trutmunnen med på bildet også...haha
Jørgen Lie Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Trutmunn hadde vært bedre !!! Uten tvil.. Men sånn ellers så ser det greit ut
spruddel Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Da hadde jeg sikkert havnet på førstesiden av bimmers og sikkert vg/dagbladet osv..
spruddel Skrevet Juli 5, 2011 Skrevet Juli 5, 2011 Flaks jeg droppa det da Håper dette redder dere da! Ja, hvis dere ser nøye, litt opp til høyre for hovedfokuset, så er det en trutmunn der også Er forøvrig et litt eldre bilde av meg da jeg hadde lengre hår, og juksepupper
Anbefalte innlegg