Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli litt lei, og paranoid. De jeg har kjøpt leiligheten av nekter tydeligvis å svare meg både på sms og telefon... Ikkjeee braaa :-P

Skrevet

Kan selvfølgelig være på ferie, men da har de vært det lenge. Telefonen dems rringer men ingen tar den. Har også sendt 4-5 sms i løpet av 3 uker uten svar. Spørs om jeg må spørre megleren om hu har hørt noe fra dem...

Skrevet
Mener at de ikke har forskuddsbetaling lenger. Så du mottar bare en faktura 1 gang i mnd. Tut og kjør!

supert :)

det får man skrivd av på skatten også det hvis ikke jeg tar feil?

Skrevet
Det har jeg ikke peiling på.

Du skal ikke montere rosa neonlys og rosa rattmuff på 7`ern din da Wicky?! Haha :lol:

holder med ekte teak ratt trekk....

Skrevet
Noe galt?

Flytter ikke før rundt 1. august, eller når huset dems er ferdig. Men avtalen var at jeg skulle ringe hvis jeg trengte å komme for å ta flere mål, eller ringe hvis jeg lurte på noe. Da er det folkeskikk å svare meg da jeg ringer eller sender sms! :roll: Til og med sendt "Ring meg når dere kan".

Skrevet

Skrev at jeg skulle tatt noen mål, ja. Jeg skjønner at folk jobber på dagtid, men det tar liksom 1 minutt å ringe meg for å si at... "huset vårt er snart ferdig". Evnt unngår dem å ta telefonen for at det går til heeeelvete med huset dems... :P

Skrevet
":29czjjtw]Tshawe vs Lambo: http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10080147

Altså, han kjørte en Lambo han hadde lånt fra Auto Forum, i bar overkropp, uten lappen, og svinget innom McDonalds Drive in...

Tipper forhandleren hadde vært fornøyd uansett. Få tilbake en bil med ketchupflekker og svette i setene.

Like godt den brant opp.

Hahaha for en idiot!! Egoet hans trengte å bli jekka litt ned :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...