Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ehm.... min "han er taper" kommentar var rettet mot artikkelen postet litt lenger opp her....Adeel, norske talenter dommer...han skalla fyren i linken? Har ikke sagt at du har lyst til å kaste folk ut?

deretter, jeg har heller aldri kalt deg taper, da du faktisk er oppegående og smart fyr som deler en del av de samme visjonene som meg :P

så tror egentlig du skylder meg 50kr nå...

Skrevet
Er det en person her inne som du ikke har kalt taper? :)

Hva er bak mål?

Jeg har ikke nevnt å kaste ut kriminelle innvandrere. Hvorfor nevnte du det plutselig?

Og det med at du ikke vil slåss, var jo det jeg mente! En dag så møter du på noen som faktisk reagerer annerledes.

Og hvor faen har jeg sagt noe i mot kultur eller religion?? Leser du ting jeg ikke skriver, eller? Fy faen! Du ligner jo mer og mer på Fredrik når det gjelder å vri på ting og blande inn ting som en ikke nevner jo! Er det mulig...

Skal vi se om du klarer å være saklig nå :) Si i mot religion og kultur, hahahaha, fy faen... Nevn en jævla post der jeg har gjort det så skal jeg sende deg 100 kr. på din konto per post du finner.

Haha tror han snakker om Adil Khan ikke deg :lol:

Skrevet

Ja men faen i helvete, nå er jeg bare forvirra. Hvorfor plutselig begynte han å snakke om danse-Adeel?

Hvorfor er det ikke en forvirra smiley jeg kan copy/paster 20 ganger nå?

Skrevet

Haha, dagens utblåsing noekult? :) Litt flaut, men tror Wicky tilgir deg siden du misforstod :P

Forresten wicky, når tok du mot betaling i form av penger? Trodde det bare gikk i kebaber jeg? :D

Skrevet

Det var ingen som hadde hijab på 70 tallet da, så skjønner ikke hva den har med religion å gjøre.

Jeg har ingen religion. Jeg er religionsløs. :) Blir glad bare alle oppfører seg jeg, her i halden er det myyye blind vold og slikt, kjedelig..

Men når det gjelder byen og slikt så er vel nordmenn som drikker 2 ganger i året sånn mellom 30 og 50 som tror de er 18 år i julebordsesongen og slikt noe av det verste.. De egler til bråk og krangler med alle, men det de ender opp med er bank selv. :stupid:

Skrevet

sant...jeg skal ha kebab....men på en annen side...aldri fått kebab i bytte for det e34 rattet jeg ga bort...tror turbowhistler-svindelen min går i oppløsning nå...

Skrevet

Hvorfor 50 kr.? :) Det var det jo ingen enighet om :P Har jo sagt at du skal få kebab en fin dag. Og nå kan du få to kebaber i stedet.

spruddel: Skjønte ikke hvorfor "jeg" plutselig ble angrepet (han skrev jo posten rett etter min post)... :lol: Vedder på at Erik89 sitter og ler seg i hjel av misforståelsene nå, siden jeg har møtt han oftest av Bimmers.no folk og skjønte nok hvorfor jeg klikka litt :lol:

Skrevet

Får du blitt svindlet for en kebab? Dårlig gjort av svindlær`n. Jeg har en kompis som heter Adel. Han spiser ribbe og drikker øl. :)

Skrevet
Får du blitt svindlet for en kebab? Dårlig gjort av svindlær`n. Jeg har en kompis som heter Adel. Han spiser ribbe og drikker øl. :)

Jeg har en venn som heter Ola, han spiser ribbe og drikker øl :)

Noekult: Skjønner at du ble forvirret ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...