Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sure kunder i serviceyrket? Jeg er reklamasjonansvarlig i en møbelforretning... Say no more...

Skrevet

Kunder er no dritt ja :) Er spesielt koslig når dem knuser en 1,5l brus så det spruter veggimellom, og det første dem gjør er å klage over hvor dårlig kvalitet det er på plasten som brukes på flaskene og plasten som holder 4packene sammen...

DA blir man irritert... Når kunden unnskylder seg og er hyggelig blir plutselig alt mye bedre :)

Skrevet

Knuser plastbrusflasker? Det har jeg aldri vært ute for.

Dog - plasten som holder 4 packene er LATTERLIG dårlig. Har man mer enn 20 sekunder fra kassa til bilen er man in trouble og må snart skifte grep. Miljøtiltak forringer alt som heter fornuft og sikkerhet, det er ikke første gangen.

Det er en kunst å jobbe i serviceyrket, og all cred til dere for det. Jeg har hverken tålmodighet eller samvittighet til å jobbe i den bransjen

Skrevet

Putta en glassflaske på et bål i går. Det smalt RIMELIG godt etter en stund, glad jeg ikke var i nærheten da :lol:

Skrevet

Om dem faller med tuten eller bånn først hender det at dem knuser/sprenger :P

Jada, plasten tåler ikke allverden, men om man bruker mer enn 1 finger til å holde den så er det ikke noe problem. Og hu som mista den 4packen hvor ene flaska knuste var ca 0,5m unna der hun henta den... Hu er generelt en sur kjerring som ikke gjør noe annet enn å klage :P Som regel når folk ødelegger noe så beklager dem seg, men hver gang hun gjør det så bare klager hun over alt mulig...

Skrevet
men om man bruker mer enn 1 finger til å holde den så er det ikke noe problem.

Jo.

Har også holdt den rundt alle fire med ei hånd, og da har den raknet totalt en gang. De gamle med håndtak var geniale. Helt til disse miljøfjottene kom inn på kontoret og mente retardasjon og ikke evolusjon var det beste.

Gud lagde en feature på menneske som brukes på sure mennesker. Det er den lengste fingeren din, på enten høyre eller venstre hånd. Om nødvendig begge.

Skrevet

Jeg har jo med endel firma å gjøre, og erfaringsmessig, jo høyere i firma kunden er, jo større drittsekk er han/hun..

De lavere på rangstigen er som regel ganske greie, men finnes jo unntak der og.

En av mine verste kunder er faktisk turistsjefen i kommunen, hun er så jævli skinnhellig at man blir kvalm bare man hører navnet.

Skrevet

Hehe :P Burde vært håndtak ja. Skjønner ikke helt hvordan det lille plasthåndtaket kan være så veldig miljøfarlig...

Skrevet
Putta en glassflaske på et bål i går. Det smalt RIMELIG godt etter en stund, glad jeg ikke var i nærheten da :lol:

Du burde heller kaste spraybokser på bålet, det er mye mere moro :mrgreen::mrgreen::lol:

Fattern brukte alltid snike på et par bokser på st.hans-bålet da vi var unger, og det var ikke fritt for at det ble svelgt noe vrangt med grillmat på folka som satt der og ante fred og ingen fare.. :lol::lol:

Skrevet

Du burde heller kaste spraybokser på bålet, det er mye mere moro :mrgreen::mrgreen::lol:

Fattern brukte alltid snike på et par bokser på st.hans-bålet da vi var unger, og det var ikke fritt for at det ble svelgt noe vrangt med grillmat på folka som satt der og ante fred og ingen fare.. :lol::lol:

Da jeg gikk på mekken laga vi hjemmelagde bomber hele tida, sodaklorat og sukker var tingen :lol:

I grunn rart vi ikke endte med å sprenge oss selv..

De fleste av bombene gikk med på å sprenge gamle biler oppe i ett grustak her inne, var god futt i dem kan man si :twisted:

Skrevet
:lol: Er ikke lite moro å fylle en søppelsekk med acetylen og oksygen heller ;):lol: Men, der er jo livsfarlig da... Selv om det smeller som faen :mrgreen:
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...