Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på rudskogen neste år. :) Da har jeg sikkert blitt ferdig med den.. Skal lakkere den i august, så er den påtenkt m52b28 8) med m3 kasseogså understell fra m3 så blir det lakkering av understell i vinter. :) Tenkte på å ha den helt svart metallic med rødt understell og kalippere. Sote rutene 35% og svarte lykter...

Skrevet

Les PM Mads :)

Ja, turen til Vestby ble ikke bomtur hvertfall :P

395ejr2clx93v2crfdot.jpg

9fcdmrg65aczwxlmr57w.jpg

t99bul21zikxubm9mhrq.jpg

j9hovwhu9orl3686309n.jpg

Kjøpte 8 BB-boxere, puma sokker, brunelli genser fra follestad, langermet pique + pique fra follestad, bukse fra follestad, 2 bukser fra samsøe samsøe, peak performance shorts, 2 par puma sko, helly hansen genser. Tror det var alt. Noen som vil gjette prisen? :P

Skrevet

Kjørte Oslo-Gøteborg i dag og var spent på å se om jeg kom nær det forbruket BMW har oppgitt i spesifikasjonene. Skal være 0,44 med blandet kjøring, men jeg endte på 0,58. Var nok litt hard på gassen...

Skrevet

Haha, vet du hva follestad er? :P Bare boxere koster jo 1000 :P Men synes jeg fikk litt for 4500. Hadde det ikke vært noe rabatter, så hadde outlet-prisen vært på 10.000 ca. Hvis det hadde vært kjøpt i vanlige butikker, så hadde det fort vært nærmere 15.000, så synes jeg har gjort noen gode kjøp jeg.

Skrevet

Hehe, det du kaller det? Er ikke så inne på voldtekt, og er i grunnen sterkt imot det, så mye som d går an, så det skal jeg ikke utale meg om!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...