Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor veldig nærme svenskegrensen (10 minutter med bil) og har derfor tenkt en del på å flytte til det store utland. Tenkte da på hvordan det var med eie av bil o.l, er det slik at så fort man får satt opp adresse i Sverige så har man mulighet til å kjøpe svenskregistrert bil OG kjøre den i Norge? Har planlagt å fortsette å jobbe her i Norge og bo der borte. :-D

Skrevet
Godt og høre det er flere som vil flytte ditt :D

Hehe, ja. Kjedelig å sitte her å betale dobbelt så mye på alt, når svenskene som sitter på hver sin M3 10 minutter unna å ler seg i hjel mens vi kjører rundt i våre pittesmå Golfer med gressklipper motor.

Skrevet

Og ikke minst miljøet der da, poltiet er ikke så hissig, og hver gang jeg har vært på roadtrip i Sverige har vi alltid blitt godt tatt imot, hvertfall hos damene, guttene er ikke alltid like fornøyd.. "

Helvettes norskjævlar.."

Skrevet

Haha, svenske gutter liker vel sjeldent norske gutter, slik som vi ikke alltid liker at de kommer og tar damene våres her ;) Blir tur nedover mot svenskesiden om en ukes tid, 2 ukers ferie, får vel høre denne da: "Helvettes norbaggar, kommer med oljan og leker kakser" :lol:

Skrevet
Sommeren 2011 så langt = elendig! Skuffa...

Sommern min har blitt så bra hitil så den hadde fått blitt :D sitter i en villa i france med steike som hele dagen!! :D

Takka nei til ferie i frankrike pga. oppdrag! Så muligheten er jo der, bare jeg vil :P Men tenker en lenger tur når finværet er over i Norge ;)

Skrevet
Og ikke minst miljøet der da, poltiet er ikke så hissig, og hver gang jeg har vært på roadtrip i Sverige har vi alltid blitt godt tatt imot, hvertfall hos damene, guttene er ikke alltid like fornøyd.. "

Helvettes norskjævlar.."

Jeg er ikke etnisk norsk, men jeg satt på Arvika-festivalen under partyteltet vårt. Så kom det ei svensk blondine (jævlig søt) forbi og stoppet opp og sa noe som "Er dere fra Norge?" siden hun overhørte oss. Vi nikket og hun lurte på om hun kunne kysse meg slik at hun kunne skryte til venninnene sine at hun hadde kysset en "norsk" gutt. Jeg bare... :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Skrevet
Bor veldig nærme svenskegrensen (10 minutter med bil) og har derfor tenkt en del på å flytte til det store utland. Tenkte da på hvordan det var med eie av bil o.l, er det slik at så fort man får satt opp adresse i Sverige så har man mulighet til å kjøpe svenskregistrert bil OG kjøre den i Norge? Har planlagt å fortsette å jobbe her i Norge og bo der borte. :-D

Greit dere også vil flytte til Sverige gutter, men noen som vet noe om hvordan reglene for å eie svensk bil og pendle til Norge er? :-)

Skrevet

Hvor i norge da?

Skrevet

Noen som vil gjette hva 60.000 kr. kjøper deg i England i dag?

BMW 850Ci

Mercedes-Benz CL600 (i Norge koster den garantert minst 600.000!)

Edit; Den koster 400.000 kr. i Norge... Fy faen i helvete så forbanna en blir...

Honda S2000

Mazda RX8

Subaru WRX

+++

:( :( (siste Top Gear episode=

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...