Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det Abarthmotor eller? Hihihih!

Det er samme motor, men uten turboen.. Men jeg har sett meg ut et blower-kit til den, men det får jeg ta etter hvert :) Har tross alt et kvinnfolk som ble lyn forbanna pga bilen er så lav at den tar nedi over alt :P Da slipper jeg at hun kjører den i hvertfall :lol:

Hehe, ja. Da er vi i småbilklassen jeg og du da! :mrgreen: Skulle tatt noen shots sammen! 8)

Gi meg en call om du nærmer deg Ålesund-trakter noen gang da^^

Men før jeg tar noen ordentlig shoot så må jeg få opplakkert litt div småting.. Kjerringkjørt.. :evil:

Skrevet
Grattis miklysa. Helt kongebil! Vakkert :) Mye koster en med stylinga?

@wicky: SLÅ AV! Synd ikke episoden er tatt fra virkeligheten...

De koster nok siden de er entusiastbiler! :P Måtte ut med nok for denne og da var det ting som må lakkeres opp igjen.. Men med kun 23k på klokka så skal jeg overleve :)

Skrevet
Fiat 500 er kult :) Har sansen for Abart SSS, morobil :)

btw, har bestilt første sesong av Caprica, gleder meg 8)

Si fra om Caprica blir opptur eller nedtur i forhold til BSG da... :)

BSG hjerte hjerte hjerte

Skrevet

Gi meg en call om du nærmer deg Ålesund-trakter noen gang da^^

Men før jeg tar noen ordentlig shoot så må jeg få opplakkert litt div småting.. Kjerringkjørt.. :evil:

Bilen min er heller ikke strøken, men ser bra ut på bilder. Er en del steinsprut og fangeren er sprekt på ene siden. Tåkelykta har detti ut av fangeren på innsiden, men jeg har limt den fast med silikonlim så det synes ikke med mindre du går helt inni bilen... Men den ser bra ut :)! Hester er det i den, da? Har over 200 i Cooperen min, det går!

Skrevet
Hvem handlet du bilen av forresten? Tok den, prisen kan du ha for deg selv ;)

Privat fra en selger på en bilforretning i oslo :)

Med 10cm bredding blir den vell nesten like bred som en vanlig bil? Tøff bil iallefall, selvom jeg sikkert ikke hadde havna på noe slikt selv :P

Skrevet

Forbrenning av kalorier ved påkleding:

Rolig: 32 Kalorier

Travelt: 98 Kalorier

Mens faren hennes banker på døra: 5 218 Kalorier

Mens kona di banker på døra: 13 521 Kalorier

Skrevet

Tøff den med breddinga gitt! Er mange av de VS elite fiat 500 her i franrike.. Satan og varmt det er her, 30 grader nå når klokka er 12.. Er ikke lett og sove da :(

Men var i sant tropes, liksusstrøk her i france! Fyfeite for noen båter som lå til Kai her, google " blind date" ellerno.. Og så mye RÅE biler som kjører rundt i det strøket. Feite ferrarier overalt og det som værre er..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...