Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvor er de som anklaget muslimer for å stå bak denne handlingen nå?

det var ca min siste status på face faktisk, er nok endel storkjefta idioter som føler seg små nå..

Vennelista mi ble i allefall noe mindre i løpet av kvelden :(

Skrevet

"(VG Nett) 32-åringen som er pågrepet for bomben i Oslo sentrum, og massedrapene på Utøya, har bodd på Oslos vestkant i hele sitt liv, før han meldte flytting til Hedmark for én måned siden.

Etter det VG får opplyst er 32-åringen ukjent for politiet fra før. Han skal ha blitt dømt for mindre trafikkforhold for over 10 år siden.Han har ingen bakgrunn fra Forsvaret, bortsett fra ordinær førstegangstjeneste.

32-åringen som sent i går kveld ble pågrepet av væpnet politi på Utøya, er aktiv på flere nettsteder som klart uttrykker en islam-fiendtlig holdning.

Han har blant annet hatt mange innlegg på nettstedet Document.no, som er et islamkritisk nettsted som publiserer nyheter og kommentarer.

I et av innleggene uttrykker han at politikken i dag ikke lenger dreier seg om sosialisme mot kapitalisme, men at kampen står mellom nasjonalisme og internasjonalisme. Han uttrykker klart støtte til den nasjonalistiske tankegangen.

---

Våren 2009 opprettet 32-åringen et eget firma som skulle drive med dyrking av grønnsaker, rot og knallvekster. Med firma innenfor denne bransjen kan man få tilgang til store mengder kunstgjødsel.

I månedsskifte juni/juli flyttet han også ut fra leiligheten på Oslo vestkant og til landlige Rena i Hedmark."

Skrevet

Jeg ville tatt bort linken til den personen.... du er up shit creek i juridiske problemer om det ikke stemmer.

Skrevet
Bilde av rævhølen.

Fy faaaaen

Hvordan vet du det?

Vg la ut navnet til naboen til huset politet ransaker! Han var naboen med en alder på 32år.

hmm.. ingen venner eller skjult venneliste? er jo ikke noe som virkelig mistenkelig heller der da?

Flyttet til Rena faktisk?

Skrevet
Jeg ville tatt bort linken til den personen.... du er up shit creek i juridiske problemer om det ikke stemmer.

Pfff, navnet er OVER ALT på twitter og FB. Han har også laga Twitter-profil med kun en tweet. Navnet hans er blant mest diskuterte på twitter på verdensbasis.

La de juridiske viktigperene komme.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...