Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer faktisk og kjøpe meg en v70 drifting bil 8)

Nei v1 tilhører fortiden, glemt og fortrengt..?

Flis gjennom leggen ftw? http://www.vg.no/sport/sykkel/artikkel. ... d=10014419

Tror ikke det er så vondt og direkte ha den der, men når den skal ut...woho :P

Husker vi hadde heimkunnskap på barneskolen, så satt vi på sy maskina 2 og 2. Kompisen sydde og jeg så på, så satt han og fikla med nåla da jeg fant ut at jeg skulle vri på en sånn sak på maskina. Endte med at nåla sto tvers gjennom fingeren på ham ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan alle få prøve sjætten, se menyen til venstre :)

Ja, dette er et lite eksperiment. En del fintuning må helt sikkert til, men foreløpig må det altså sees på som et eksperiment. Det kommer helt an på hvor mange som er online. Eneste måten å finne ut av en eventuell chats fremtid er å teste det, så det gjør vi nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke tilfeldigvis på NKK-utstillingen der i morgen? :lol::)

Når det gjelder midlertidig stenging av oslofjordtunnelen står den ikke oppført på vegmeldingene på tekst-tv iallefall..

Jo skal faktisk det? åssen kom du på det a? :D

da satser jeg på tunnelen.

Hehe, hvilken rase (og) hund stiller du? Jeg er litt oppdatert på slikt :lol: En liten nerdete hobby - hundeutstilling :lol:

Skal ikke dit selv, men kjenner til en hel del i "min" rase som er der.

Jeg stiller ikke noen hund, det er samboeren som driver med denne sporten. Jeg var bare med i dag.

Men rasen vi har er en Briard. Fransk gjeterhund/vakthund. Ganske like Riesenschnauzer bare at disse har lang pels.

Åssen hund har du/dere?

Bilde:

kcuz4fr8putvw82fuh18.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som spiller Modern Warfare 2 her? I går skjedde det noe pussig. Tok frem spillet fra en skuff for å spille på nettet for første gang. En jeg spilte mot ba meg joine gamen hans. Da var vi alene på flyblassmapen, for di som er kjent. Han skjøt meg med noe merkelig greier, og wups så var jeg lvl 70... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...