RoaldJ Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 fy fahn.. dama er medlem på ett baby.forum.. ble starta en tulletråd den 29 november 2010. nå har den over 2500 sider allerede.. hehe.. DET kaller jeg tulletråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Den har vel neppe regler sånn som vi har her i denne tulletråden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Savner tulletråden v1 jeg På diskusjon.no har de jo en lik tråd bare den heter "ForumKafeen", tror den er i v2 og oppi nesten 22.000 sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 godt å lese at det er så mange som har et fornuftig liv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 viewtopic.php?f=15&t=181063&p=1904444#p1904444 Bare å handle fattigmanns porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Nå kan alle få prøve sjætten, se menyen til venstre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Savner tulletråden v1 jeg Er jeg slem hvis jeg sier jeg synes at du er en av de største grunnene til at den mistet min interesse? Her er for øvrig kveldens sang her.. Brian Fallon fra Gaslight Anthem fremfører en akkustisk versjon av deres '59 Sound Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Vurderer faktisk og kjøpe meg en v70 drifting bil Nei v1 tilhører fortiden, glemt og fortrengt..? Flis gjennom leggen ftw? http://www.vg.no/sport/sykkel/artikkel. ... d=10014419 Tror ikke det er så vondt og direkte ha den der, men når den skal ut...woho Husker vi hadde heimkunnskap på barneskolen, så satt vi på sy maskina 2 og 2. Kompisen sydde og jeg så på, så satt han og fikla med nåla da jeg fant ut at jeg skulle vri på en sånn sak på maskina. Endte med at nåla sto tvers gjennom fingeren på ham ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Ferdigpakka til jobb og påfølgende sydentur nå... Lander 19:00 på Gardermoen neste tirsdag, så er det hjem og hente bagasje og returnere for å reise til syden ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Nå kan alle få prøve sjætten, se menyen til venstre Ja, dette er et lite eksperiment. En del fintuning må helt sikkert til, men foreløpig må det altså sees på som et eksperiment. Det kommer helt an på hvor mange som er online. Eneste måten å finne ut av en eventuell chats fremtid er å teste det, så det gjør vi nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Er vakkert det Gunnar! Var såvidt innom i ste og fungerte bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Jeg har troa, så kanskje denne tråden kan bli som den engang var.... Som V1.0 f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Du skal ikke tilfeldigvis på NKK-utstillingen der i morgen? Når det gjelder midlertidig stenging av oslofjordtunnelen står den ikke oppført på vegmeldingene på tekst-tv iallefall.. Jo skal faktisk det? åssen kom du på det a? da satser jeg på tunnelen. Hehe, hvilken rase (og) hund stiller du? Jeg er litt oppdatert på slikt En liten nerdete hobby - hundeutstilling Skal ikke dit selv, men kjenner til en hel del i "min" rase som er der. Jeg stiller ikke noen hund, det er samboeren som driver med denne sporten. Jeg var bare med i dag. Men rasen vi har er en Briard. Fransk gjeterhund/vakthund. Ganske like Riesenschnauzer bare at disse har lang pels. Åssen hund har du/dere? Bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Noen som spiller Modern Warfare 2 her? I går skjedde det noe pussig. Tok frem spillet fra en skuff for å spille på nettet for første gang. En jeg spilte mot ba meg joine gamen hans. Da var vi alene på flyblassmapen, for di som er kjent. Han skjøt meg med noe merkelig greier, og wups så var jeg lvl 70... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Haha. U have been rick rolled Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg