Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det vert meg de kødda med så skulle de fått såpass at de kanskje hadde lært seg litt respekt.

Makan til respektløs ungdom har jeg faktisk ALDRI sett.. og jeg er jo mer eller mindre ungdom selv :P

Angående carbage run.. det så rått ut!

Skrevet
det var vell ikke helt planen eller?

I grunn ikke! Rakk ikke en gang å få motoren skikkelig varm vett, så aner ikke om den gikk dårligere eller bedre enn med gamlemotoren :|

Skrevet
Snakker vi eldgammel reg reim her eller?

Får ikke håpe noe slikt har lurt seg inn i min motor :P

Har allerede hatt av toppen jeg, kjedet var i orden det! Ser faktisk ut som om løftet på den nye kammen er for høyt slik at ventilene butter.

Skrevet

Har allerede hatt av toppen jeg, kjedet var i orden det! Ser faktisk ut som om løftet på den nye kammen er for høyt slik at ventilene butter.

Hvilken motor er det snakk om?

Skiftet kam siden du tror at dette er årsaken? Rart at det ikke skjedde før det var gått åtte min.

Skrevet

Hvilken motor er det snakk om?

Skiftet kam siden du tror at dette er årsaken? Rart at det ikke skjedde før det var gått åtte min.

Kammen er bytta ja! Er en m30b32 motor.

Skrevet
Skulle du ikke merket dette ved første oppstart om det var løftet som var for høyt?!

Kjedelig uansett når slikt skjer :/

Ingen aning, den har i grunn bare rusla på tomgang! Valgte å "dra på" litt når motoren røyk, hadde vel en 4k rpm.

Skrevet
Skulle du ikke merket dette ved første oppstart om det var løftet som var for høyt?!

Ingen aning, den har i grunn bare rusla på tomgang! Valgte å "dra på" litt når motoren røyk, hadde vel en 4k rpm.

Kjipe greier, håper du finner ut årsaken til hvorfor det skjedde.. og ikke minst får den kjapt på veien igjen :)

Skrevet

Kjipe greier, håper du finner ut årsaken til hvorfor det skjedde.. og ikke minst får den kjapt på veien igjen :)

Vi får se hva som skjer, har en annen motor på lur! Men skal ikke se helt bort fra at bilen blir stående til 2013 en gang :P

Skal bort hele 2012, og er begrensa hvor mye mer jeg orker å skru på den bilen i år.

Skrevet
Da har jeg omsider kommet inn på høyskole til høsten :D I tillegg til at jeg kjøpte leilighet forrige uke, så begynder det nå å bli bra :)

Link til leiligheten (litt skryt må være lov :lol: )

Gratulerer med leilighet og skoleplass. Kjøpte meg hus selv i går, stor fornøyd. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...