Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp her, 320ia 1999mod til 45 laken, er det en bra pris?

Bilen har sort sportskinn, hvite blinkers, er godkjent senka, har 18" m3 felger, og skal være i ganske grei stand..

Det negative :

Frontfanger, bakfanger, panser og en skjerm er kaputt, men alt følger med, klar til lakkering..

Eu-godkjenning om 2mnd..

Skrevet

Noen som veit om det er noe forskjell på svinghjul på m30 motorene, manuell kontra automat? Det er forskjellig delenummer, men står ikke oppført tykkelse på svinghjulet på automat. Skal bygge om til manuell, og har et håp om å kunne bruke det svinghjulet jeg har.

Skrevet
Noen som veit om det er noe forskjell på svinghjul på m30 motorene, manuell kontra automat? Det er forskjellig delenummer, men står ikke oppført tykkelse på svinghjulet på automat. Skal bygge om til manuell, og har et håp om å kunne bruke det svinghjulet jeg har.

"Svinghjulet" på en automat er converteren, som igjen er skrudd i startkransen :)

Skrevet

Da var ferien ferdig for denne gang. Vært en uke i Danmark på døv campinger. Herlig vær! Stikker for å hente nøkkelen tiø min leilighet etterpå og flytter det jeg rekker i morgen :-D

Skrevet
Da var ferien ferdig for denne gang. Vært en uke i Danmark på døv campinger. Herlig vær! Stikker for å hente nøkkelen tiø min leilighet etterpå og flytter det jeg rekker i morgen :-D

Og jeg begynner vel min ferie mer eller mindre ;)

Skrevet
Du har tydligvis ikke sett et automatsvinghjul før Hehe

Nope, har ikke det. Derfor jeg spør. :P Har aldri skrudd motor og gir før, og skal begi meg ut på det nå.

Men startkrans og svinghjul; er ikke det samme greia?

Uff, håpet jeg slapp å legge ut for nytt svinghjul og. :? Svidd av nok på Getragen

Skrevet

Jeg kan skimte svinghjulet/(startkransen) gjennom "luftehullene" på automatkassa. Ligner på de fleste andre jeg har sett, men hvis det stemmer at det bare er tomgods i senter slik som på bildet, så skjønner jeg at det ikke funker.

Skrevet

Automatsvinghjulet er egentlig bare ei tynnplate som fungerer som en medbringer til converteren. Har ingen sliteflate/styrke for clutchen å gripe mot.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...