Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn tålig fete cover han Frank Ocean har på CD platene sine :D

nostalgia-ultra.jpg

Ikke så værst musikk heller egentlig...

PS: 316, det var ei deilig synder da, kanskje hun ville forgrip seg på han =P~

Skrevet

Ja, for min del er det F355 (når den er med manuelt gir, heter den F355, med F1 systemet heter den 355) og 550 Maranello de virkelige favorittene. Dvs. de jeg drømmer om selv etter over et tiår med fantasier :) Men pga. veldig dyr vedlikehold for F355 om en liker å kjøre mye så er 550 Maranello det langsiktige målet! Rimeligere i drift, svær deilig V12, ordentlig GT for oss som elsker roadtrips og skikkelig saftig girkasse... Blir ikke bedre! Pga. finanskrise så har prisen på den dalt fra 1,3 tallet til 750.000 kr. i løpet av par tre år... Dermed i en prisklasse der jeg tør å drømme om den ;) Lenge til, men det er et langsiktig mål. Fete kjerrer!

Skrevet

håper jeg har fått slanket V8`eren (i 66 mustangen) til gamlingen nok til å klare å få heist den utav bilen nå.. fyyyy fahn så tunge deler på gamle v8`er motorer!

blir en kosejobb å overhale denne motoren. 4 ledninger til motor og 3 til dynamo, så var hele ledningsnettet demontert.. heheh :)

289v8.jpg

Skrevet

I løpet av natten har en rød Suzuki Ignis blitt stjålet. Motorvognen har registreringsnummer JD 25763. Sykkelen ble stjålet fra Jønsbergvegen i Stange, og tyveriet ble meldt til politiet lørdag morgen. På stedet lå det igjen to sykler.

Finn en feil :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...