Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok hele åpningssekvensen på TV2sporten, ref, kampen Odd Grenland vs. Vålrenga alene i kveld. Som du ser så er "utstyret" på plass... Hesten står utenfor. Tullete regler, man får ikke ha hest med inn på tribuna.. :shock:

Skrevet

"ny" bil, NY høytrykkspyler og nytt medlem på DetailersClub... Sinnsykt mye å sette seg inn i. Glad jeg fikke en "grei" N-F høytrykkspyler til grei pris på BilExtra. Nå må jeg handle "foam -lance/cannon, skal vist være bra... Trenger noen "kjemitimer" nå...

Skrevet
Tok hele åpningssekvensen på TV2sporten, ref, kampen Odd Grenland vs. Vålrenga alene i kveld. Som du ser så er "utstyret" på plass... Hesten står utenfor. Tullete regler, man får ikke ha hest med inn på tribuna.. :shock:

Hest`n :love:

Detailers ja, da kommer du nok til å stifte kjennskap til HMSilset, sjekk ut endel av trådene hans, begynte som fullstendig amatør og har pr i dag nesten for mye å gjøre :)

Jeg bruker stikke innom og beundre når han driver på :)

Skrevet

Hest`n :love:

Detailers ja, da kommer du nok til å stifte kjennskap til HMSilset, sjekk ut endel av trådene hans, begynte som fullstendig amatør og har pr i dag nesten for mye å gjøre :)

Jeg bruker stikke innom og beundre når han driver på :)

Hvis det er han med en Audi som er referert til tidligere her, så har jeg lest tråden... Kjøpte denne jeg da. http://www.bilxtra.no/hjem/bilxtra-buti ... -10-x-tra/ Tror det var ett greit kjøp, trenger bare en grei skummer..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...