Jordfræsar Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Hvorfor er den hippie? Den gir i allefall mening ! Nei, skal aldri ha en biltattoooo... ! Skal du ha en av de du linka til? If i may ask.
knut_olestad Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Da har jeg sett ferdig Caprica, og er i grunn litt smådeppa over at det ikke er mer
316 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Tenker på den til høyre fræsarn. Hur det? Var den støgg? Vil du ikke sitte på i 02n allikevel da?
Jordfræsar Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Tenker på den til høyre fræsarn. Hur det? Var den støgg? Vil du ikke sitte på i 02n allikevel da? Hvor lenge har du tenkt på designet?
316 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Teksten har jeg tenkt på lenge og synes den er fin. Men motivet er "nytt". Synes også det er fint?
bmwnissen99 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Teksten har jeg tenkt på lenge og synes den er fin. Men motivet er "nytt". Synes også det er fint? Kjør på
Glenn-Andre Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Teksten har jeg tenkt på lenge og synes den er fin. Men motivet er "nytt". Synes også det er fint? Skrifta og meninga bak det er fint, men peace tegn og rose er ikke det litt hippie/horete ? Det å ta en tatto burde være gjennomtenkt, har 3stk selv og kun en jeg virkelig tenkte igjennom. Tenker på å ta full sleeve, har allerede "Veritas (så ett kors) Aequitas" på underarmen som betyr sannhet og rettferdighet. Det er fra filmene "boondock saints" og kommer nok til å kjøre boondock/celtic theme på sleeve`n.
Jørgen Lie Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Er det noe å spare på å kjøpe f.eks høytalere til bil på Ebay? Kan man end eopp med kopier derifra, eller er det stort sett ekte merker?
Erik89 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 bmwlærling: Me like! Glenn. Kan også bare ta tekst, evnt. ? Jeg ville heller gått for tekst alene Du kan evt ta det ned fra innsiden av albuen mot håndleddet? Sett noen med det, bare et forslag. Men jeg ville venta en stund med å ta den, og sett om det er noe du holder deg til eller om du bytter mening Venter som regel en good stund etter at jeg har funnet på noe jeg vil ha, før jeg får den stemplet for resten av livet. To av tre av tattoveringene mine har jeg skrivd og tegna selv, om du gjør det så har du noe som er personlig istedetfor noe alle kan finne på nettet og ha? EDIT: Her har du et bilde av hva jeg tenkte på; Om du da får en fin tekst, og riktig størrelse kan det bli fint. Og så har du muligheten til å bygge videre om du vil det senere.
hermanoo90 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Er det noe å spare på å kjøpe f.eks høytalere til bil på Ebay? Kan man end eopp med kopier derifra, eller er det stort sett ekte merker? hvilke høyttalere tenkte du deg? Noe spesielt merke? Er ikke pro på Ebay, men det jeg har hørt fra de venna mine som handler der ofte er at de kjøper fra de som har ``top seller`` på seg, og de med gode kundeanbefalinger.
hermanoo90 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 endelig ferdig Grisetøff!!!!! Skal du gjøre noe med felgene? Synes de passa, men trenger kanskje en vask/rens?
316 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Er der jeg skal ha teksten ja. Synes det er det beste.
Anbefalte innlegg