Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
E9 er fine biler :)

Har et lite spørsmål:

Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i M3 diffusor til orginal bakfanger E36 coupe?

GS bildeler har ;) Schmiedmann har ;)

Skrevet
Du må handle nå, for de blir jaggu ikke billigere med åra :)

Jeg vet... Har egentlig lyst til neste år, men må se an litt hvor langt jeg er kommet på E30`n samt huset. Er klar over at de ikke blir billigere nei, derfor det hadde vært gunsti og kjøpe en i "nærmeste fremtid" egentlig.. 8) Ha funnet en som ikke er så langt unna, så vurderer å ta en telefon til eier. Men, har lyst å tilegne meg mere kunnskap om bilen før jeg hiver meg ut på markedet.. Greit å vite litt om man finner en entusiast og kjøpe av :)

Rust, og det er i grunn det store problemet, teknisk er de sterke som okser :)

Reprodeler finnes det god tilgang på også :)

Det finnes endel E3/E9 forum du kan henge deg på, så har du å gjøre på mellom mating av hest`n <3 :)

Gjør det, gjør det, gjennomfør det!
:kose:
":g8734vqi]Don Draper kjøper seg ny bil i Mad Men, et svært flak, og i tillegg til elvinduer har den også automatiske vinduspussere. Altså regnføler. Vi snakker da 60-tallet. LITT annen standard enn de europeiske bilene. De latterliggjør også VW folkevogn i den serien :)

Amerikanerne var veldig tidlig ute med slikt, de er jo verdens lateste folkeslag :lol:

Gamlesjefen til bruttern har en 49 cadillac med det meste av utstyr :)

Skrevet

Rust, og det er i grunn det store problemet, teknisk er de sterke som okser :)

Reprodeler finnes det god tilgang på også :)

Det finnes endel E3/E9 forum du kan henge deg på, så har du å gjøre på mellom mating av hest`n <3 :)

Gjør det, gjør det, gjennomfør det!

:kose:

Hadde en liten mistanke ang rust ja faktisk.. Men, det kan jo alltids fikses da, om ikke det er alt for store angrep, da jeg ikke har plass og holde på for sveising atm.. Ja, har vært innom 02/classic sin side her til lands nå. Så får surfe litt der fremover :)

Skrevet
Du må handle nå, for de blir jaggu ikke billigere med åra :)

Jeg vet... Har egentlig lyst til neste år, men må se an litt hvor langt jeg er kommet på E30`n samt huset. Er klar over at de ikke blir billigere nei, derfor det hadde vært gunsti og kjøpe en i "nærmeste fremtid" egentlig.. 8) Ha funnet en som ikke er så langt unna, så vurderer å ta en telefon til eier. Men, har lyst å tilegne meg mere kunnskap om bilen før jeg hiver meg ut på markedet.. Greit å vite litt om man finner en entusiast og kjøpe av :)

Du kan jo ringe Senior? Har en jo entusiast, kjører E9, og vil tro han kjenner til de aller fleste E9'ene i Norge :)

Skrevet
Kanskje d ja 8) Om du gidder så kan du spørre om han kjenner til et reg.nr for meg.. Men det tar vi ikke her..;)

Allright ;)

70 modell med servo, el-vindu og el-takluke forresten, noen over?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...