Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt femi størrelse på TV'en kanskje? 8)

Men ellers ser det veldig bra ut! Spesielt til å være første bolig :)

Skrevet

Hu holder på å lage pizza. Er der hu skal holde seg, mens jeg er i stua :P! :lol: Er på jakt etter noen stilige bilder, vet du om det kan være noe slik på ebay? TV'n er 42" 3D. Den er grei, men ser liten ut pga at stolene er SVÆRE. :mrgreen:

Skrevet
Hu holder på å lage pizza. Er der hu skal holde seg, mens jeg er i stua :P! :lol: Er på jakt etter noen stilige bilder, vet du om det kan være noe slik på ebay? TV'n er 42" 3D. Den er grei, men ser liten ut pga at stolene er SVÆRE. :mrgreen:

Har noen tøffe.bilder på Bohus vet jeg. Og Kremmerhuset i Skien (muligens andre plasser og) har noen stilige. Hvis ikke så kan du være kreativ med kameraet og printe ut i fotobutikken, så har du bilder ikke ALLE kan kjøpe! :)

Skrevet

En kompis av meg var nettopp å henta seg en E39 523i for 10.000.- :)

Mangla bakfanger og hadde en skade på høyre bakskjerm, men ingenting som ikke lett kan fikses.

Bilen var svært pen ellers, mørkblå og ganske original.

Skrevet

Det hørtes ut som veldig mye bil for pengene, Knut.

Jeg har forøvrig prestert å få polish i øyet i et forsøk på å pynte opp min stempelringølopptrekker.

Skrevet
Det hørtes ut som veldig mye bil for pengene, Knut.

Jeg har forøvrig prestert å få polish i øyet i et forsøk på å pynte opp min stempelringølopptrekker.

Jeg er meget misunnelig på den handelen ja :shock:

Polish på øye suger, skjer altfor ofte når jeg driver polerer ting på jobb :^o

Briller? Hva er det?

Skrevet

Denne bilen er så VANNVITTIG STRØKEN og VANNVITTIG TØFF.

ejpxremrzmmnecs313a6.jpg

Og ja, bilde er vannvittig dårlig. Se så lav den er, og se så brede felgene er! Den GLISER og jeg GLISER hver gang jeg ser den. Fy fela, hohoho!

Skrevet
Syns ikke de utnytter touch på samme måte. Slide på ting for å slette blant annet. Du må gå inn på hver eneste mail for å slette den, bare for å nevne ett eksempel..

Da tror jeg du gjør noe feil, for det må jeg ikke på min.

Det er kanskje sant som de sier, at iPhone (og mac?) er for folk som ikke får til å bruke normale telefoner. :lol:

Kan du forandre oppsett på touch? Gjøre det mer som jeg vil ha det.. Har hatt iphone i 2 år da.. Litt vane og kan du si..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...