Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :) Jeg er helt fersk her.. Er Fredrik 90's bedre halvdel og siden han bruker så mye tid her så tenkte jeg skulle bli medlem her jeg også :) Tenkte å se hva som er så interessant her, siden han kan sitte med Bimmers i timesvis! he he :wink:

Siden jeg vurderer å bli eier av en pen E39 (etter massiv overtalelse fra Fredrik), kan det jo være nyttig også :wink:

Skrevet
Det hørtes ut som veldig mye bil for pengene, Knut.

Jeg har forøvrig prestert å få polish i øyet i et forsøk på å pynte opp min stempelringølopptrekker.

Jeg er meget misunnelig på den handelen ja :shock:

Polish på øye suger, skjer altfor ofte når jeg driver polerer ting på jobb :^o

Briller? Hva er det?

Det suger litt ekstra når det er "biter" fra en blokk solid polish. ;)

Briller ja. Vel, har ihvertfall fått lærlingen til å innse hvor viktig det er. :lol:

Kjexx:

Nå har jeg aldri brukt det "originale" e-post programmet da. Bruker Gmail sin app, og synes den fungerer ganske greit.

Kan dog være enig i at Apple ofte har innovative løsninger som er veldig greie i bruk.

Heisann :) Jeg er helt fersk her.. Er Fredrik 90's bedre halvdel og siden han bruker så mye tid her så tenkte jeg skulle bli medlem her jeg også :) Tenkte å se hva som er så interessant her, siden han kan sitte med Bimmers i timesvis! he he :wink:

Siden jeg vurderer å bli eier av en pen E39 (etter massiv overtalelse fra Fredrik), kan det jo være nyttig også :wink:

Velkommen til forumet!

Nå som du er her kan vi vel få bekreftet om det stemmer det Fredrik 90 bruker å si, at din plass er på kjøkkenet, samt at du hele tiden supplerer herren med kald pils når han ser på fotballkamp?

Skrevet

Ikke sant, men jeg bruker ikke gmail. Har en annen mail. Tydlig vis veldig goolge/android vennlig. Skal vurdere det frem til iphone 5 kommer. Liker jeg ikke den da blir den solgt, om ikke kjærringa vil ha den.

Skrevet

Velkommen til forumet!

Nå som du er her kan vi vel få bekreftet om det stemmer det Fredrik 90 bruker å si, at din plass er på kjøkkenet, samt at du hele tiden supplerer herren med kald pils når han ser på fotballkamp?

Hehehe, så han sier det ja! Han er jammen meg en luring! :wink:

Jeg pleier å lage mat, men det er frivillig da :wink: Men det kvinnesynet hans har han bare i kjeften. Han er en riktig så myk og omtenksom person, så lenge jeg lover at bilferien skal gå innom Nürburgring og BMW München :wink:

Skrevet

Hehehe, så han sier det ja! Han er jammen meg en luring! :wink:

Jeg pleier å lage mat, men det er frivillig da :wink: Men det kvinnesynet hans har han bare i kjeften. Han er en riktig så myk og omtenksom person, så lenge jeg lover at bilferien skal gå innom Nürburgring og BMW München :wink:

Hehe, det var vel egentlig en spøk, men det er godt å høre at vi har noen myke menn blandt oss her på bimmers. :mrgreen:

Skrevet

kjørbar ennda... ikke noe skeivt kaross tror jeg....

her er ett helhets bilde :)

315478_10150257474161895_635526894_8045949_3033956_n.jpg

blir nytt rått touringbygg til neste år tror jeg :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...