316 Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Skal prøve å få tak i eieren av den Kadetten og ta bilder av den med BMW'n!
Fru Fredrik 90 Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Heisann Jeg er helt fersk her.. Er Fredrik 90's bedre halvdel og siden han bruker så mye tid her så tenkte jeg skulle bli medlem her jeg også Tenkte å se hva som er så interessant her, siden han kan sitte med Bimmers i timesvis! he he Siden jeg vurderer å bli eier av en pen E39 (etter massiv overtalelse fra Fredrik), kan det jo være nyttig også
Kjexx Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Hei og velkommen. Det er nok mye som er interessant her, både om bil og mye annet tull.
S.Hafsmo Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Det hørtes ut som veldig mye bil for pengene, Knut.Jeg har forøvrig prestert å få polish i øyet i et forsøk på å pynte opp min stempelringølopptrekker. Jeg er meget misunnelig på den handelen ja Polish på øye suger, skjer altfor ofte når jeg driver polerer ting på jobb Briller? Hva er det? Det suger litt ekstra når det er "biter" fra en blokk solid polish. Briller ja. Vel, har ihvertfall fått lærlingen til å innse hvor viktig det er. Kjexx: Nå har jeg aldri brukt det "originale" e-post programmet da. Bruker Gmail sin app, og synes den fungerer ganske greit. Kan dog være enig i at Apple ofte har innovative løsninger som er veldig greie i bruk. Heisann Jeg er helt fersk her.. Er Fredrik 90's bedre halvdel og siden han bruker så mye tid her så tenkte jeg skulle bli medlem her jeg også Tenkte å se hva som er så interessant her, siden han kan sitte med Bimmers i timesvis! he he Siden jeg vurderer å bli eier av en pen E39 (etter massiv overtalelse fra Fredrik), kan det jo være nyttig også Velkommen til forumet! Nå som du er her kan vi vel få bekreftet om det stemmer det Fredrik 90 bruker å si, at din plass er på kjøkkenet, samt at du hele tiden supplerer herren med kald pils når han ser på fotballkamp?
Kjexx Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Ikke sant, men jeg bruker ikke gmail. Har en annen mail. Tydlig vis veldig goolge/android vennlig. Skal vurdere det frem til iphone 5 kommer. Liker jeg ikke den da blir den solgt, om ikke kjærringa vil ha den.
Fru Fredrik 90 Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Velkommen til forumet! Nå som du er her kan vi vel få bekreftet om det stemmer det Fredrik 90 bruker å si, at din plass er på kjøkkenet, samt at du hele tiden supplerer herren med kald pils når han ser på fotballkamp? Hehehe, så han sier det ja! Han er jammen meg en luring! Jeg pleier å lage mat, men det er frivillig da Men det kvinnesynet hans har han bare i kjeften. Han er en riktig så myk og omtenksom person, så lenge jeg lover at bilferien skal gå innom Nürburgring og BMW München
B3KK15 Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30198508 2005 E39 ALPINA 540? eh..?
S.Hafsmo Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Hehehe, så han sier det ja! Han er jammen meg en luring! Jeg pleier å lage mat, men det er frivillig da Men det kvinnesynet hans har han bare i kjeften. Han er en riktig så myk og omtenksom person, så lenge jeg lover at bilferien skal gå innom Nürburgring og BMW München Hehe, det var vel egentlig en spøk, men det er godt å høre at vi har noen myke menn blandt oss her på bimmers.
RoaldJ Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=301985082005 E39 ALPINA 540? eh..? realoem.com sier at dette er en 99 mod hvertfall...... om det hadde vært en 2005 modell så hadde den hatt facelift lykter foran og bak. pluss fangeren foran... er kansje importert i 2005?
S.Hafsmo Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=301985082005 E39 ALPINA 540? eh..? Det var ikke bare litt som ikke stemte helt i den annonsen. opasb: Hva er det du har gjort med bilen?
opasb Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=301985082005 E39 ALPINA 540? eh..? Det var ikke bare litt som ikke stemte helt i den annonsen. opasb: Hva er det du har gjort med bilen? litt høy fart og høy showfaktor på kvelden.. kombinert med ett hjul som eksplodert/dekkbanen for. resulat : en runde rundt
S.Hafsmo Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 RoaldJ, hvordan fant du det ut på Realoem? opasb, Det hørtes egentlig ut som en litt kjedelig avslutning på turen. Kondemnert?
opasb Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 kjørbar ennda... ikke noe skeivt kaross tror jeg.... her er ett helhets bilde blir nytt rått touringbygg til neste år tror jeg
Anbefalte innlegg