HypeTraxX Skrevet September 14, 2011 Forfatter Skrevet September 14, 2011 Her er bremsene jeg nevnte Endelig kom carbon panseret!
Christian87 Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 Carbon er aldri feil det så drit fett ut
HypeTraxX Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 jeg liker det selv, men det syntes jo ikke så godt på svart bil passformen ser veldig bra ut, men jeg har desverre bare lagt det oppå inntil videre! Mangler no deler fra Koed før jeg kan lakkere motor rom for så å tre i en motor!
oddis Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 Jeg skvatt da jeg så hvor lite innpakket mitt carbonpanser var... håper det er strøkent da jeg pakker det opp. Flere hull i bobleplasten og totalt blottet på baksiden!?
HypeTraxX Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 panseret mitt var også nakent i bak kant, men det kom fram helt og pent! Det eneste jeg har sett hittil er at man må skjære hull selv til der emblemet skal trykkes nedi. Eller var det blankt og fint!
HypeTraxX Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 En liten update igjen. Jeg har fortsatt ikke fått pakke fra Koed, så jeg står fortsatt fast i motor rommet! Planen er å sveise i cab avstiver på fjørtårna, men GS sa at de var ute av produksjon. Sikkert derfor delene aldri dukker opp.. Så jeg får en kompis til å lage egne avstivere! Når dette er i boks og motorrommet blir lakkert, så kan jeg begynne med litt montering av ny motor! Dette går sagte, men sikkert. Heller det enn å stresse igjennom hele prosessen. I mellomtiden har jeg fått sanket inn litt fler deler! Pedal boks Datasprut Hattehylla var bleket av sola Så jeg lakkerte den rett & slett! Hehe
|Ole| Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Sjå der ja!! Fått deg skikkeleg sprut og greier, det kjem du aldri til å angre på!!
fizn Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Se til å riv av den E46 wannabe fronten som står på m3en da, blir gaaal! Fra "spøk" til revolver, flott den du bygger nå. Var skikkelig clean med heftig motor!
HypeTraxX Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 Ole: Jeg skal innrømme at jeg har ikke noe spesielt peiling på datasprut, men jeg har hørt at detta skal duge! Fizn: Jeg har en M3 front liggenes, men den er enda mer fillette enn den som henger der nå! Jeg likte utseende på den orginalt med is leppe, men nå blir det full M-Tech II. Takk for dèt 316: Jeg har lagt merke til at det er mange som er keen på hvordan det ser ut i virkeligheten. Og jeg satser på at bilen blir kjørbar til E30 meet til neste sommer igjen! Så kan du se selv hvordan det er! Hehe Det er selvfølgelig litt slitt da, så jeg veit ikke åssen det er å farge det opp igjen da det er så sær farge ?
HypeTraxX Skrevet November 4, 2011 Forfatter Skrevet November 4, 2011 Jeg fikk plutselig en pakke til i dag! Hehe. Supersport coilovers som er justerbart framme og 60 senk bak. Jeg har kun hatt vanlig senk fra før, så jeg er spent på hvordan dette blir i forhold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå