Gå til innhold

E30 2JZ, E30 318iS, E36 S50B32 | Oppdatering s.22

Anbefalte innlegg

• Svar 336
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg liker det selv, men det syntes jo ikke så godt på svart bil :) passformen ser veldig bra ut, men jeg har desverre bare lagt det oppå inntil videre! Mangler no deler fra Koed før jeg kan lakkere motor rom for så å tre i en motor! :)

Skrevet

Jeg skvatt da jeg så hvor lite innpakket mitt carbonpanser var... håper det er strøkent da jeg pakker det opp. Flere hull i bobleplasten og totalt blottet på baksiden!?

Skrevet

panseret mitt var også nakent i bak kant, men det kom fram helt og pent! Det eneste jeg har sett hittil er at man må skjære hull selv til der emblemet skal trykkes nedi. Eller var det blankt og fint!

• 1 month later...
Skrevet

En liten update igjen. Jeg har fortsatt ikke fått pakke fra Koed, så jeg står fortsatt fast i motor rommet! Planen er å sveise i cab avstiver på fjørtårna, men GS sa at de var ute av produksjon. Sikkert derfor delene aldri dukker opp.. Så jeg får en kompis til å lage egne avstivere! :)

Når dette er i boks og motorrommet blir lakkert, så kan jeg begynne med litt montering av ny motor! Dette går sagte, men sikkert. Heller det enn å stresse igjennom hele prosessen.

I mellomtiden har jeg fått sanket inn litt fler deler!

Pedal boks

oi7avfm9s8htt8wuhwvm.jpg

Datasprut

yi0jh6mlugvbycfrxkv5.jpg

Hattehylla var bleket av sola

g58bukfi59c03rdmug6z.jpg

Så jeg lakkerte den rett & slett! Hehe :P

bbpq1m9j3ha1sjg34a38.jpg

Skrevet

Se til å riv av den E46 wannabe fronten som står på m3en da, blir gaaal! #-o

Fra "spøk" til revolver, flott den du bygger nå. Var skikkelig clean med heftig motor! 8)

Skrevet

Ole: Jeg skal innrømme at jeg har ikke noe spesielt peiling på datasprut, men jeg har hørt at detta skal duge! :)

Fizn: Jeg har en M3 front liggenes, men den er enda mer fillette enn den som henger der nå! Jeg likte utseende på den orginalt med is leppe, men nå blir det full M-Tech II. Takk for dèt :)

316: Jeg har lagt merke til at det er mange som er keen på hvordan det ser ut i virkeligheten. Og jeg satser på at bilen blir kjørbar til E30 meet til neste sommer igjen! Så kan du se selv hvordan det er! Hehe :lol: Det er selvfølgelig litt slitt da, så jeg veit ikke åssen det er å farge det opp igjen da det er så sær farge ?

Skrevet

Jeg fikk plutselig en pakke til i dag! Hehe. Supersport coilovers som er justerbart framme og 60 senk bak. Jeg har kun hatt vanlig senk fra før, så jeg er spent på hvordan dette blir i forhold :)

a5zye46o89npe8whf326.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...