S.Hafsmo Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 Oi, det så jo ikke helt bra ut. kanskje man skulle dunket litt i kattene.
325icab_88 Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 Greit digg å ha den på veien igjen ja En liten fillefeil som dette kan skape så mye drit Fjernet innmaten og sveiset igjen Fikk litt mer fart nå som den får puste igjen.
Robin L Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 hmm. ble det mer lyd i den eller? han jeg kjøpte min av har fjernet kattene uten å si fra kunnet tenkt meg noen få db lavere lyd i den. samt at eukontroll blir vanskelig sikkert. så tenkte på magnaflow katter eller noe fra ebay bare jeg! kostet 80 dollar /stk el noe bare. du må lage post om bilen forresten!
325icab_88 Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 Merket ikke forskjell på lyden i det hele tatt. Vet ikke om det har noe å si om man evnt. sveiser inn et rør i stedet for å fjerne innmaten.? Biltema har vel også noen "racing" katter som skal være greie. Post kommer, må bare få ut fingern
Robin L Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 min er byttet med rør iaffal. så er de bakerste pottene byttet. er vell her den største forskjellen ligger men skal sies at det er skikkelig 8`er lyd da. bare litt slitsomt å kjøre langt med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå