Gusern Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Noen som kan beskrive fremgangsmåte for å fjerne dette?
Haug530D Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Er det orginale lykter? Det enkleste man kan gjøre er å skru ut pærene å la bilen stå i en oppvarmet garasje noen dager. Er det Hella så er det to typer, den ene kan åpnes ved å bake den litt i ovnen den andre typen kan ikke åpnes, den som kan åpnes har ett glass/plast lokk på toppen mens den som ikke kan åpnes har ett sort lokk på toppen, om dette gjelder Halogen lykter også vet jeg ikke, men det er sånn på Hella Facelift Xenon lykter. Men kan ikke si så mye om det da jeg ikke vet hvilken typer lykter du har.
Gusern Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 hva med å tørke med hårføner? lyktene er uorginale, husker ikke merke, men det er ikke hella.
Clerion Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Start bilen. Smell på fullys i 2 timer. Svosh borte
Gusern Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 ja, men det varer ikke lenge desverre. Prøvde det i går..
Clerion Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Hmmm, funka på mine. Etter at jeg ettermonterte AE selv
Reef89 Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 ja, men det varer ikke lenge desverre. Prøvde det i går.. Da har du ikke tørket godt nok. Må huske på det at hvis det ligger en liten nesten usynlig dråpe eller dugg helt i en kant så sprer det seg like fort som ild i tørt gress, vertfall nå når det kaldt ute og det blir varme i lyktene. Jeg stod på min i vertfall en time med både hårføner og varmepistol. Dugg aldri komt tilbake. Ett annet godt tips er også om du har mulighet til og demontere lyktene så tar du alle pakninger og legger de en stund i kokende vann og etterpå smørrer de med 100% sillikon. Pakninger blir slitt etter år og samme tetning forvinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå