HPVL Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Som sagt, jeg har leselys til hver side, stemningslys, samt dørlys .. Det er altså lyspakken?Hvis ikke, så har man ingenting oppi der? Jeg har lyspakken og jeg har akkurat det du beskriver samt. lys under håndtak og fotbrønn på hver side. Lurer på om det er kun de med lyspakke som får dette. "Har bare kjedelig lampe bak der fra før, ingen leselys og stemningslys." Det var hvertfall hva Nytern sa, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Bilde kommer når den er montert, venter svært utålmodig på pakkelapp i postkassa! Agimgipa: Tusentakk! Er også veldig fornøyd med fronten, liker at den ser litt sint ut Jeg finner liksom ingen bakfangere jeg blir særlig komfortabel med, vanlig M-sport bakfanger hadde sikkert vært fin uten det gråe feltet. Jeg har kanskje litt snål smak Det jeg heller vurderer er å piffe opp rumpa med en sånn en: http://www.ebay.com/itm/PAINTED-BMW-E87 ... 8320wt_913 Prisen er det jo ingenting å si på, lurer på hvordan finish på lakk er. aottesen: Lampa mi er noe tilsvarende lampedelen på dette bildet: Ikke veldig vakkert mao, foran er det jo full pakke og da er det nedtur med tupperwarebelysningen bak Dekselet i forkant på lampa jeg handla og urla skal vel egentlig skjule noe alarmopplegg. Tror lampa er fra en E46. Dette er uansett avtagbart, har kun taktrekk + selve lampedelen bak i min bil ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Aaaaaaaa .. Riktig. Jeg har liksom ikke tenkt over det, så jeg vurderte å bestille selv. Måtte ut og sjekke hva jeg hadde bak.. Jaggu hang det leselys til baksetet baki der (sier vel gjerne litt om hvor ofte jeg sitter der bak). Fant en ganske fresh diffuser i carbon forleden dag. Har stor tro på at den kan piffe opp der det ellers gråe plaststykket er på M-fangeren. http://www.ebay.com/itm/BMW-E87-M-TECH- ... 318wt_1180 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Har du disse "steminngs" diodene bak og? Så ikke dum ut den diffuseren! Har vurdert å evt bare lakkere det gråe plaststykket på m-fangeren i en litt mer innbydende farge.. La ut "gamle" felgene for salg viewtopic.php?f=18&t=232100&p=2472006#p2472006 Skulle egentlig ha 2 hjulsett, bane og gate men jeg har blitt litt avhengig av grepet R888'ene gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Jada, den fortjener en vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Vurderer å selge bilen, har en E30 som må få litt kr samt at jeg kunne tenkt meg Bmw med mer plass/hengerfeste.. Blir litt luksus å ha 2 "moro"biler.. Da er spm, skal jeg virkelig selge og handle meg en billigere Bmw som kanskje ikke er like problemfri/sikker? Hvor kjipt blir det å se bilen dra? Den er jo utrolig morsom nå, tro det eller ei Burde jeg tilbakeføre den til tilnærmet original stand og selge morrodelene utenom? Huff! Rent driftsmessig er dette den beste bilen jeg noensinne har hatt, det sier litt mtp hvor mange biler jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Pris på felga med r888? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Må først bestemme meg for om jeg skal selge. Deretter om jeg skal selge som den er eller tilbakeføre til org. Ja, jeg er litt forvirra Har ikke lyst til å selge, men hadde vært fint å slippe billånet mtp prosjektet jeg styrer med. Kan ihvertfall love at du får førsterett på hjula om jeg velger å selge morrodelene utenom. Det skulle bare mangle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Får nok mest som den står. Men usikker på om du finner den som vil ha den slik Pga motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Clutch delay valven blir modda om kort tid, gleder meg til å faktisk kjøre en 1-serie jeg klarer å gire effektivt med.. Noe av det beste med å kjøre bil er å gire, da ødelegger det rimelig mye at ett eller annet møkkahue i Bmw konsernet bestemte at drivverk skulle "reddes" med denne DUMME ventilen.. Ja, jeg HATER den! Når Ladaen er 10x bedre å gire enn Bmw'en er noe seriøst galt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Må først bestemme meg for om jeg skal selge. Deretter om jeg skal selge som den er eller tilbakeføre til org.Ja, jeg er litt forvirra Har ikke lyst til å selge, men hadde vært fint å slippe billånet mtp prosjektet jeg styrer med. Kan ihvertfall love at du får førsterett på hjula om jeg velger å selge morrodelene utenom. Det skulle bare mangle! Billån på en så billig bil? bruk pengene på E30 i steden;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Må først bestemme meg for om jeg skal selge. Deretter om jeg skal selge som den er eller tilbakeføre til org.Ja, jeg er litt forvirra Har ikke lyst til å selge, men hadde vært fint å slippe billånet mtp prosjektet jeg styrer med. Kan ihvertfall love at du får førsterett på hjula om jeg velger å selge morrodelene utenom. Det skulle bare mangle! Billån på en så billig bil? bruk pengene på E30 i steden;) +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Må først bestemme meg for om jeg skal selge. Deretter om jeg skal selge som den er eller tilbakeføre til org.Ja, jeg er litt forvirra Har ikke lyst til å selge, men hadde vært fint å slippe billånet mtp prosjektet jeg styrer med. Kan ihvertfall love at du får førsterett på hjula om jeg velger å selge morrodelene utenom. Det skulle bare mangle! Billån på en så billig bil? bruk pengene på E30 i steden;) Nja, tenkte jeg skulle levere den til NAF først.. Har en liten mistanke om at diverse pærer begynner å bli slitt. Dessuten var det full tank på bilen når jeg kjøpte den. Nå er den under halv. Regner med at jeg får ny bil, evt penga tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Ja får håpe du får ny bil:) Heldige da viss du fikk full tank når du kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå