Gå til innhold

Nyterns fornuftige E87 116i

Nytern
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, ikke rart det koster litt å være NAF-medlem! :lol: :lol:

Jeg digger 116i'en, den er utrolig leken som den er nå! Spørs jo hva man definerer som leken. Den har for mye grep og for lite motor for sladding&burning, når det gjelder godfølelsen på svingete veier/bane derimot! Der innfrir den og vel så det :) Kunne tenkt meg å teste noe E92ish, har hørt så mye fint om dem. Hvordan er livet med E92 egentlig?

Oh, og takk! Bilen bærer vel preg av å ha en gammeldags eier, den har 0 utstyr. Noe jeg forøvrig trives med. Det eneste jeg savner er stoler med bedre sidestøtte [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det jeg mener og når jeg sier lekent. Morsom å kjøre generelt. Gøy med grep!

Joo, livet som ung gutt i E92 er morro det. Mange blikk. Mange stygge blikk, og mange som smiler og vrir nærmest av seg huet.

320i er en ok motor i den, men skulle nå gjerne hatt mer futt. Men den er absolutt morsom å kjøre.Nå skal den selges, så jeg får finne noe fornuftig :)

Hadde du bodd nærmere, kunne du såklart prøvd E92en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

20121101_155028.jpg

Interessant å se 3 Bmw'er fra forskjellige epoker side ved side :)

Det har av en eller annen grunn falt meg naturlig å kalle 3-serie touringen "lillebmw'en". Fruen mener det er ulogisk, men når jeg ser dem side ved side er det lett å se hvorfor den har fått kallenavnet sitt. 1-serie er jo gigantisk i forhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tackar, fin E30 og da :wink:

1-serien har snart liggi for salg på Finn i en mnd, ingen seriøse interessenter så da blir den beholdt!

Var aldri planen å rocke 3 biler, men jeg har ikke hjerte til å selge flere :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fin e30 ja :D

Bruktmarkedet er dødt, fikk solgt merca for 3.000,- kroner. Helt tragisk, men må man så må man :P

Det stemmer, er veldig dødt fortiden, å det gjelder over heila landet.

Har vert en ganske stor nedgang på bruktbiler hos alle forhandlerer i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjipt for selger, utrolig kjekt for kjøper.. Kanskje derfor jeg plutselig hadde så mange biler.. Kunne sikkert lagt ut 318tds for salg, men så tregt markedet er hadde den vel ikke gått for mer enn jeg har kosta på den uansett.

Småbruk ønskes!

3000,- for merca, M|Fjeld?! Det er jo gibort pris! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Neei, alufelger om vinteren er waste her i gokk.. Er sååå lei av å pirke is utav alufelger i -40 :lol:

Ikke finnes det mye kult i dimensjonen 16" til 1-serie uansett..

Bruker heller kronasjer på å sikre bilens velvære :wink:

873704.jpg

Service 15k km før den egentlig vil ha det, har allerede bytta olje én gang etter forrige service, nå får den en litt mer omfattende mellomservice. Jeg får litt pepper for å være for "nøye" mtp sånt, men jeg har 0 trua på longlifeintervaller når tempen her i gokk varierer med over 65 grader. Bilen får jo dessuten litt pisk en gang i blant, så jeg vil uansett ikke kalle den bortskjemt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...