SofaKingFresh Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Sendte en bil på NAF test idag. En 06 mod Passat STV, sort. Fikk tilbake en 2012 mod RØD Passat :D :D Elsker NAF test! Hvordan er egentlig en 116i? Sånn mtp å leke seg bittelitt. Knallfin bil du har, det skal du ha. Og jeg ELSKER fronten din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Haha, ikke rart det koster litt å være NAF-medlem! :lol: Jeg digger 116i'en, den er utrolig leken som den er nå! Spørs jo hva man definerer som leken. Den har for mye grep og for lite motor for sladding&burning, når det gjelder godfølelsen på svingete veier/bane derimot! Der innfrir den og vel så det Kunne tenkt meg å teste noe E92ish, har hørt så mye fint om dem. Hvordan er livet med E92 egentlig? Oh, og takk! Bilen bærer vel preg av å ha en gammeldags eier, den har 0 utstyr. Noe jeg forøvrig trives med. Det eneste jeg savner er stoler med bedre sidestøtte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Det er vel det jeg mener og når jeg sier lekent. Morsom å kjøre generelt. Gøy med grep! Joo, livet som ung gutt i E92 er morro det. Mange blikk. Mange stygge blikk, og mange som smiler og vrir nærmest av seg huet. 320i er en ok motor i den, men skulle nå gjerne hatt mer futt. Men den er absolutt morsom å kjøre.Nå skal den selges, så jeg får finne noe fornuftig Hadde du bodd nærmere, kunne du såklart prøvd E92en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Interessant å se 3 Bmw'er fra forskjellige epoker side ved side Det har av en eller annen grunn falt meg naturlig å kalle 3-serie touringen "lillebmw'en". Fruen mener det er ulogisk, men når jeg ser dem side ved side er det lett å se hvorfor den har fått kallenavnet sitt. 1-serie er jo gigantisk i forhold! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Fin einzer nytern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Man tackar, fin E30 og da 1-serien har snart liggi for salg på Finn i en mnd, ingen seriøse interessenter så da blir den beholdt! Var aldri planen å rocke 3 biler, men jeg har ikke hjerte til å selge flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Meget fin e30 ja Bruktmarkedet er dødt, fikk solgt merca for 3.000,- kroner. Helt tragisk, men må man så må man Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Meget fin e30 ja Bruktmarkedet er dødt, fikk solgt merca for 3.000,- kroner. Helt tragisk, men må man så må man Det stemmer, er veldig dødt fortiden, å det gjelder over heila landet. Har vert en ganske stor nedgang på bruktbiler hos alle forhandlerer i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Det er jo kjipt for selger, utrolig kjekt for kjøper.. Kanskje derfor jeg plutselig hadde så mange biler.. Kunne sikkert lagt ut 318tds for salg, men så tregt markedet er hadde den vel ikke gått for mer enn jeg har kosta på den uansett. Småbruk ønskes! 3000,- for merca, M|Fjeld?! Det er jo gibort pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 3.000,- for merca ja, men det var like greit å bli kvitt den.. målte forbruket til 2l/mila så da satt jeg spikern i kista og kvitta meg me an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Rocka 1-serie over fjellet til Sverige i dag! Skikkelig dårlig vei/føre, men 1-serien takla det med bravur.. Kanskje den burde få en vask snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Haha... Stål felger du bør skaffe deg noen alu felger til vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Neei, alufelger om vinteren er waste her i gokk.. Er sååå lei av å pirke is utav alufelger i -40 Ikke finnes det mye kult i dimensjonen 16" til 1-serie uansett.. Bruker heller kronasjer på å sikre bilens velvære Service 15k km før den egentlig vil ha det, har allerede bytta olje én gang etter forrige service, nå får den en litt mer omfattende mellomservice. Jeg får litt pepper for å være for "nøye" mtp sånt, men jeg har 0 trua på longlifeintervaller når tempen her i gokk varierer med over 65 grader. Bilen får jo dessuten litt pisk en gang i blant, så jeg vil uansett ikke kalle den bortskjemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Jeg synes stålfelgene ser innmari kule ut på vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Haha, jeg er egentlig enig.. Har kapsler, men jeg foretrekker stål.. Skulle hatt litt bredere felger bak bare, hadde vært kanon! Kjører ståliser om vinteren du og ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå