powerfulglenn Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Hei ! Jeg lurte på om noen har hørt om den nye fuel save blyfri 95 ? Så den på reklame her om dagen og den skal spare 1 liter pr tank! Har dere noen meninger om den nye Bensinen ? Og hvorfor sparer man 1 Liter pr tank ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 har mine tvil på dette da det ikke er bensinen men bilen som bestemmer hvor mye den skal ha.. og vis en bil bruker 1L på mila så bruker den da vel det uansett? eller er jeg helt på jordet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 vel, det kan jo ha noe med forbrennings effektiviteten på drivstoffet? hvor mye drivstoff som må til for å skape eksplosjon som driver stemplene, ergo motoren? mulig det er JEG som er helt på jordet...men det hørtes logisk ut i mitt hode.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 1liter tilsvarer 14kr (max) så er ikke så sykt mye å spare når full tank nærmer seg 1200kr for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 hmm... Btw fant en side om det : http://www.shell.no/home/content/nor/pr ... /overview/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 samboern leste på en fuelsave kampanjeplakatt ett eller annet sted, der stor det med liten skrift nede i hjørnet at bensin innsparingen var avhengig av bi og kjørestil. Så den vanlige mann i gata må helt sikkert gjøre om litt på kjørestilen for å spare den literen. Om man gjør små forandringer på kjørestilen så vil man sikkert spare en liter på helt vanlig bensin også.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 vel, det kan jo ha noe med forbrennings effektiviteten på drivstoffet? hvor mye drivstoff som må til for å skape eksplosjon som driver stemplene, ergo motoren? mulig det er JEG som er helt på jordet...men det hørtes logisk ut i mitt hode.. Det står jo at den skal smøre motoren bedre og smøre der vanlig motorolje ikke kommer til Osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Wicky, ja, og det beste av alt, din tank blir sikkert dobbelt så fort tom som min OG jeg henger på deg selv om du bunner "sjuern" ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 ehm...jeg har større felger enn deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Tror bare dette er ett salgstriks jeg for og være ærlig Ikke bare tror men så og si vet. Og en hel utrolig liter er det samme som ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 hehe 20" er evig nok her i gården du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 vel, det kan jo ha noe med forbrennings effektiviteten på drivstoffet? hvor mye drivstoff som må til for å skape eksplosjon som driver stemplene, ergo motoren? mulig det er JEG som er helt på jordet...men det hørtes logisk ut i mitt hode.. Det står jo at den skal smøre motoren bedre og smøre der vanlig motorolje ikke kommer til Osv.... Jeg er spent på den påstanden... bensin som smører? Jaha.. Bensinprisene i dag er helt SYKE, og jeg vurderer snart å starte organisert bensinsmugling. Jeg fyller for mer i uka enn bilen jeg fyller bensinen på er verdt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 haha! Kunne ikke vært mer enig med Oddis! Og jeg er forresten gjerne med på den organiserte bensinsmuglinga di:) Jævla hjerteløse regjering som ikke engang har LITT dårlig samvittighet for de latterlige prisene! Bensinprisen har nærmest doblet seg på 10 år! TI år eller....!!! Shell Fuel Save er sikkert fint det, men har kjørt en del på det, og bilen min bruker fort opp den litern jeg eventuelt har spart.. Merker jo ikke så fryyktelig mye til den at det gjør noe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Er det noe lavere priser i sverige foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 I vinter halvåret fyller jeg kun 98 Blyfri på A6en jeg! Tørst V6er trenger ordentlig bensin, ikke sånn jalla sparebensin! Men nå blir det kanskje diesel på meg snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå