Henrich Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Finnes det noen?? Bensin stasjoner etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemol Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 har ikke vert der selv, men tenkte jeg skulle høre med ungdommens motorcenter i stavanger. virker som om de har verksted med alle fasiliteter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Vet ikke om de driver med dette enda, men Hydro Blåsenborg hadde hall med grav til leie for hvermansen for en del år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrich Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Var på Ungdommens motorsenter på torsdag. Fikk skiftet Olje der.. lift og greier:) Jeg har bikket 27 år, så han sa jeg lå i grenseland. Er jeg voksen nå liksom!!? Uansett et bra tiltak. Sykt med verktøy.. Hvordan er det BMWCCN Rogaland. Har ikke de noe "ordnings"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemol Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 27 år og grenseland ja.. hehe, ikke vet jeg, har selv noen år igjen da (i alle fall 5 ) vet ikke om bmwccnr har noe, er ikke sånn superaktiv der sev, men har planer om å bli er du aktiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrich Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Vunnet i lotto eller.. ? Ungdommen i dag altså.. eller prioriteringer Akkurat flyttet til landsdelen, og har nettopp meldt meg inn i bmwccnr. Skal stikke på neste møte om noen uker. Er vel i Sandnes de holder hus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemol Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Vunnet i lotto eller.. ? Ungdommen i dag altså.. eller prioriteringer Akkurat flyttet til landsdelen, og har nettopp meldt meg inn i bmwccnr. Skal stikke på neste møte om noen uker. Er vel i Sandnes de holder hus.. nei jeg har faktisk slutta å spille lotto, vinner aldri likevel.. penger ut av vinduet Jobber offshore, og bilen er belånt til taket så jeg er ikke noen riking hehe Ja de har møter på Bråstein, tror det ligger mellom sandnes og ålgård en plass ikke helt sikker på det hvor kommer du fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrich Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Da er det jo muligheter Bråstein ja, får sjekke på nettsiden hvor de holder hus. Kommer fra Tromsø. Jobber onshore, i Eni Norge. Så får se om jeg slipper løs bilsuget etterhvert. Har vært å sett på en 120d coupe m-sport. Synd det er så billig å bo sentralt her!! Ser ut til at du er fornøyd med 1-serien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 Hva koster det å skru på ungdommens motorsenter? Jobber i stavanger for tiden, det hadde vært greit å fått skrudd litt på bilen iblandt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemol Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 jeg tror faktisk det er gratis å skru der, med mindre det kanskje er en medlemskontigent på ett par hundrelapper i året. Pleier ikke å være mer på motorcentrene rundt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrich Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2011 Hva koster det å skru på ungdommens motorsenter? Jobber i stavanger for tiden, det hadde vært greit å fått skrudd litt på bilen iblandt. Noen hundrelapper i året, og 15 kr timen 16.00-21.30 Haugåsstubben 9, 4016 Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemol Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Da er det jo muligheter Bråstein ja, får sjekke på nettsiden hvor de holder hus. Kommer fra Tromsø. Jobber onshore, i Eni Norge. Så får se om jeg slipper løs bilsuget etterhvert. Har vært å sett på en 120d coupe m-sport. Synd det er så billig å bo sentralt her!! Ser ut til at du er fornøyd med 1-serien.. Ja selv synes jeg 1serien er helt perfekt! Testa min med en tuningbox i dag, fikk ut omtrent 200 hk, ikke så mye ekstra, men det hjalp, nå slipper den lett på tørr asfalt i svinger og rett frem er draget meget bra. Blir ikke tuningbox i fremtiden da, heller remapping. +1 for 120d coupe m-sport! - og ja det koster å bo sentralt her!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Hva koster det å skru på ungdommens motorsenter? Jobber i stavanger for tiden, det hadde vært greit å fått skrudd litt på bilen iblandt. Noen hundrelapper i året, og 15 kr timen 16.00-21.30 Haugåsstubben 9, 4016 Stavanger Nice. Skal huske på det neste gang jeg får behov for å gjøre noe med bilen i ukedagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå