PenguiN- Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Det må være ett av di flotteste bildene jeg har sett av E30 (som jeg egentlig ikke liker) og jeg KREVER å få link til tråden hvor flere bilder finnes. Det var nesten så jeg datt av stolen....!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Her viewtopic.php?f=11&t=95478 Edit: Det er til den blå og broren han som kjører en svart og sølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Blå e30: ståle wenås. grønn e30: christian baklie, men denne er solgt om jeg ikke tar feil. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Ikke for å være frekk, men har du ikke fått med deg disse to norske bilene før nå? Stemmer at den blå er Ståle Wenås sin. Den grå er en annen bruker her inne sin, men det får vi vel vite nærmere våren tenker jeg. Gammel eier er Christian Baklie ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristianbmw Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Uten tvil et par av skiens peneste e30`er hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 norges 2 fineste spørr du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Den grønne dukker nok opp på de fleste treff til sommeren, i hvertfall på østlandet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 to av to norges feteste e30'er ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Ikke for å være frekk, men har du ikke fått med deg disse to norske bilene før nå? Stemmer at den blå er Ståle Wenås sin. Den grå er en annen bruker her inne sin, men det får vi vel vite nærmere våren tenker jeg. Gammel eier er Christian Baklie ja Du mener vel grønn? Eller er den omlakkert de siste to timene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Jørgen Lie er fargeblind... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Ikke for å være frekk, men har du ikke fått med deg disse to norske bilene før nå? Stemmer at den blå er Ståle Wenås sin. Den grå er en annen bruker her inne sin, men det får vi vel vite nærmere våren tenker jeg. Gammel eier er Christian Baklie ja Du mener vel grønn? Eller er den omlakkert de siste to timene? Ble den ikke lakket her i sta da ? Eeeh, nei, gikk litt fort i svingene, samt at jeg er fargeblind.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Vist det finst E30`er her til lands som er finere enn desse vil eg gjerne att bildene blir vist her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Må ikke glemme den gråe E30 en da, broren til Ståle sin. Er nokså strøken den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Vist det finst E30`er her til lands som er finere enn desse vil eg gjerne att bildene blir vist her FTE sin er jo ganske bra da, eller Fliid sin er jo også veldig fin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Finnest en go del finne og gromme E30`er rundt omkring i Norges land Et par bilder jeg hadde på Pc`n i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå